شانس دوباره به گل ریحان روی آورد/ البرزی ها به دنبال انجام مأموریت غیرممکن!


شانس دوباره به گل ریحان روی آورد/ البرزی ها به دنبال انجام مأموریت غیرممکن!

تیم فوتبال گل ریحان البرز یکشنبه شب در چارچوب هفته بیست و نهم رقابت های فوتبال دسته اول کشور در خانه با تک گل نیما مختاری مقابل سپیدرود قعر جدولی به برتری رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، در عین حال عدم نتیجه گیری سایر رقبا در بالای جدول باعث شد تا شاگردان میثم منیعی با 46 امتیاز همچنان امیدوار به صعود به لیگ برتر باشند و به نوعی مأموریت غیرممکن را به سرانجام برسانند.

در حال حاضر گل ریحان رده ششمی تنها 5 امتیاز تا دوم جدول فاصله دارد و در صورت پیروزی در دیدار حساس خارج از خانه مقابل مس رفسنجان صدرنشیندر هفته پیش رو، با خیالی راحت تر 4 دیدار باقی مانده را برگزار خواهد کرد.

بازیکنان گل ریحان از جان مایه می گذارند

رضا رضایی مدیرعامل باشگاه گل ریحان بعد از پیروزی مقابل سپیدرود گفت: این پیروزی را به تمام کرجی های عزیز تقدیم می کنیم و به بازیکنان این نوید را دادیم تا بزودی بخشی از مطالبات شان تسویه شود.

وی ضمن قدردانی از زحمات بازیکنان گفت: آن ها در این دیدار از جان مایه گذاشتند و با این پیروزی ارزشمند به دیدار های آینده وحضور دوباره در جمع مدعیان صعود امیدوار شدیم.

میثم منیعی سرمربی گل ریحان هم از کسب نخستین پیروزی اش با گل ریحان ابراز خوشحالی کرد و گفت: توانستیم در دیداری دشوار پیروز شویم و به جرات می گویم از کار کردن با چنین بازیکنان باغیرتی احساس خوشحالی می کنم.

وی در خصوص دیدارهای آینده گفت: بازی های سختی در پیش است و همگی به اتفاق می خواهیم تا در این دیدارها پیروز شویم و کاری بزرگ برای فوتبال استان البرز انجام دهیم.

نیما مختاری زننده تک گل گل ریحان در دیدار مقابل سپیدورود رشت هم اظهار کرد: از اینکه اولین گلم را برای تیم زدم خیلی خوشحالم اما این پایان راه نیست و فرقی ندارد چه کسی گل بزند بلکه هدف اصلی موفقیت گل ریحان و صعود به لیگ برتر است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان