نظام مالیاتی باید شفاف عمل کند/راهی به جزء تقویت فرهنگ مالیاتی نیست


نظام مالیاتی باید شفاف عمل کند/راهی به جزء تقویت فرهنگ مالیاتی نیست

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان اخذ مالیات متناسب با درآمد از صاحبان درآمدهای کلان را مهم برشمرد و افزود: نظام مالیاتی باید شفاف عمل کند و مردم باور داشته باشند که عدالت در دریافت مالیات به خوبی رعایت می‌شود و اگر این امر محقق شود، هیچ مشکلی در دریافت مالیات نخواهید داشت.

سردار "حسین معروفی" در دیدار با مدیرکل امور مالیاتی استان کرمان ضمن تبریک هفته فرهنگ مالیاتی، جلب اعتماد و اطمینان مردم توسط مسئولین نظام مالیاتی را بهترین راه نهادینه کردن فرهنگ پرداخت مالیات در جامعه برشمرد و گفت: باید با برنامه‌ریزی درست فرهنگ پرداخت مالیات را بین مردم نهادینه کنیم و به مردم نشان دهیم که با پرداخت مالیات چه کمک شایانی به رشد و توسعه کشور می‌کنند.

وی با اعلام آمادگی کامل سپاه ثارالله برای همکاری با امور مالیاتی استان در امر فرهنگ سازی مالیاتی، اظهار کرد: راهی به جزء تقویت فرهنگ مالیاتی نیست چرا که با ایجاد بسترهای فرهنگی مناسب می توان انتظار ترغیب مردم به پرداخت مالیات را داشت.

معروفی بر لزوم عدم وابستگی اقتصاد کشور به درآمدهای حاصل از فروش نفت و جایگزینی آن با درآمدهای پایداری همچون درآمدهای مالیاتی تاکید کرد و گفت: تکیه دولت بر درآمدهای پایدار مالیاتی از محورهای مهم توسعه اقتصاد مقاومتی و دور شدن از اقتصاد تک محصولی بشمار می‌رود.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان اخذ مالیات متناسب با درآمد از صاحبان درآمدهای کلان را مهم برشمرد و افزود: نظام مالیاتی باید شفاف عمل کند و مردم باور داشته باشند که عدالت در دریافت مالیات به خوبی رعایت می‌شود و اگر این امر محقق شود، هیچ مشکلی در دریافت مالیات نخواهید داشت.

وی ارائه گزارش عملکرد امور مالیاتی به مردم را موجب شفاف سازی و دارای اهمیتی خاص دانست و گفت: بحث اعتماد سازی و وصول معوقات مالیاتی یکی از کارهایی است که امورمالیاتی باید اهتمام ویژه ای به آن داشته باشد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم| رقص و آواز دختران در تلویزیون؛ صدا و سیما تابوشکنی کرد!