بررسی امکان بهره‌برداری از جاده شهر صدرا به باجگاه


بررسی امکان بهره‌برداری از جاده شهر صدرا به باجگاه

اعضای شورای ترافیک شهرستان شیراز ضمن بازدید از مسیر دسترسی شهر صدرا به باجگاه، بازدید و بر لزوم بررسی ابعاد مختلف برای فراهم شدن بستر بهره‌برداری از پروژه تاکید کردند.

مسیر دسترسی شهر جدید صدرا به منطقه باجگاه در محدوده بزرگراه شیراز - اصفهان، هفته گذشته به شکل یکطرفه باز شد اما با ارتکاب تخلفاتی از سوی برخی رانندگان، با هدف حفظ ایمنی شهروندان، توسط پلیس راهور مسدود شد.

به گزارش ایسنا به نقل از فرمانداری شهرستان شیراز، اعضای شورای ترافیک این شهرستان با توجه به درخواست‌های شهروندان ساکن شهر جدید صدرا مبنی بر لزوم بازگشایی جاده دسترسی به باجگاه، از پروژه بازدید کردند.

فرماندار شهرستان شیراز در این خصوص گفت: با تلاش شهرداری و شرکت عمران صدرا و پیمانکاران پروژه راه "باجگاه - صدرا"، بخشی از این پروژه در باند صدرا به شیراز تکمیل شده و آماده بهره برداری است.

محمدرضا امیری افزود: با هدف این مشکل، لازم است که شرکت عمران صدرا، کل پیش نیازهای لازم جهت بازگشایی مسیر از قبیل دوربین‌های نظارتی، تابلوها، علائم، کانکس و هزینه استقرار عامل نظارتی برای جلوگیری از تخلف را تهیه کرده و برای اعمال قانون، در اختیار پلیس راه قرار دهد.

فرماندار شیراز با بیان اینکه موضوع در جلسه اضطراری شورای ترافیک استان فارس بررسی خواهد شد، افزود: پلیس راه و شرکت عمران صدرا هر اقدامی که برای افتتاح و بهره برداری قانونی از پروژه مسیر دسترسی صدرا به باجگاه است را اعمال کرده و موضوع را برای تعیین تکلیف به شورای ترافیک شهرستان شیراز ارائه دهند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید