بارش باران تابستانی در همه نقاط آذربایجان‌غربی


بارش باران تابستانی در همه نقاط آذربایجان‌غربی

ارومیه- ایرنا- کارشناس اداره‌کل هواشناسی آذربایجان‌غربی گفت: طی 24 ساعت گذشته بارش‌های پراکنده در همه نقاط استان رخ داده که باعث لطیف شدن هوا در همه شهرستان‌ها شده است.

یاسر اشتاد روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بارش‌های رگباری تا روز سه‌شنبه در مرکز و تا روز پنج‌شنبه در نقاط شمالی استان ادامه می‌یابد و موجب رگبارهایی در مناطقی از آذربایجان‌غربی خواهد شد.

وی افزود: در ۲۴ ساعت گذشته پلدشت با ۳۲ درجه سانتی‌گراد بالای صفر گرمترین شهر استان بود و تکاب با ۱۰ درجه سانتیگراد بالای صفر خنک‌ترین شهر استان لقب گرفت و دمای مرکز استان نیز ۲۸ درجه سانتی‌گراد گزارش شد.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی آذربایجان‌غربی با اشاره به لزوم رعایت نکات ایمنی توسط شهروندان و قرار نگرفتن در کنار مسیل‌ها افزود: تا خروج سامانه بارشی احتمال آبگرفتگی معابر و سیلابی ‌شدن رودخانه‌ها و احتمال سقوط اشیا در اثر وزش باد طی روزهای آتی در استان دور از انتظار نیست و لازم است شهروندان در ترددهای خود نکات ایمنی را در نظر بگیرند.

آذربایجان‌غربی از استان‌های شمال‌غربی کشور است که در منطقه‌ای کوهستانی واقع شده و میانگین بارندگی سالانه در این استان حدود ۳۴۰ میلی‌متر است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی