کشف 4 کیلوگرم تریاک از مخفیگاه قاچاقچیان در ارومیه


کشف 4 کیلوگرم تریاک از مخفیگاه قاچاقچیان در ارومیه

ارومیه- ایرنا- رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی گفت: چهار کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک از مخفیگاه قاچاقچیان ارومیه کشف و ضبط شد.

سرهنگ شمس‌علی حقوردیان روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه افرادی در رابطه با مواد مخدر در شهرستان ارومیه فعالیت می‌کنند، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان قرار گرفت.

وی اضافه کرد: ماموران مبارزه با مواد مخدر شهرستان با انجام کارهای اطلاعاتی نامحسوس و تحقیقات لازم محل مورد نظر را شناسایی و بازرسی کردند.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی گفت: ماموران در این بازرسی توانستند چهار کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک را کشف و ضبط کنند.

سرهنگ حقوردیان افزود: در این رابطه ۲ نفر متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضایی شدند.

به نقل از فرمانده انتظامی آذربایجان غربی مقابله با سرقت، مقابله با کالای قاچاق، مبارزه با مواد مخدر، مبارزه با ناهنجاری‌ها و بد اخلاقی‌های اجتماعی و کاهش تصادف‌ها از اولویت‌های پنج گانه انتظامی این استان در سال جاری است.

سالانه هزاران کیلوگرم انواع مواد مخدر از نوع صنعتی و سنتی در آذربایجان غربی کشف می شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم وقاحت تمام بهاره رهنما / شوهرندارم این آقا دوست پسرم است!