احیای 17 واحد تولیدی با پرداخت 495 میلیارد ریال وام بانکی در میاندوآب


احیای 17 واحد تولیدی با پرداخت 495 میلیارد ریال وام بانکی در میاندوآب

مهاباد- ایرنا- سرپرست فرمانداری میاندوآب گفت: طی یک سال گذشته 17 واحد تولیدی با پرداخت 495 میلیارد و 468 میلیون ریال تسهیلات در این شهرستان دوباره به چرخه فعالیت بازگشته است.

حسام شیرازه محبت روز دوشنبه در کمیته تسهیل و رفع موانع تولید میاندوآب اظهار داشت: با فعالیت دوباره این واحدهای تولیدی ۱۸۳ نفر شامل ۱۴۸ نفر در حوزه جهاد کشاورزی و ۳۵ نفر در بخش صنعت و معدن دوباره به کار بازگشته و مشغول به کار شدند.

وی با اشاره به بررسی مشکلات ۱۳ واحد تولیدی در شهرک صنعتی میاندوآب طی ماه‌جاری، افزود: پاسخ‌دهی به مدیران واحدهای تولیدی و صنعتی نباید مدت زمان زیادی طول بکشد.

سرپرست فرمانداری میاندوآب با بیان اینکه قانون باید به نفع مردم تفسیر شود، اضافه کرد: هرچه مشکلات تولیدکنندگان بیشتر و روند اخذ استعلام‌ها و مجوزهای قانونی طولانی‌تر شود، ضمن آنکه سرمایه‌ای به‌کار گرفته نمی‌شود بالطبع اشتغال‌زایی نیز صورت نخواهد گرفت.

در ادامه این جلسه مسایل و مشکلات برخی واحدهای تولیدی با حضور مدیران این واحدها و مسوولان مربوطه مورد بررسی قرار گرفت.

شهرک صنعتی میاندوآب در هشت کیلومتری جاده میاندوآب - شاهین‌دژ با مساحت حدود ۱۲۰ هکتار دارای ۹۰ واحد فعال است که برای بیش از هزار و ۱۶ نفر اشتغالزایی ایجاد کرده است.

میاندوآب با بیش از ۲۷۷ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده و شهرک صنعتی این شهرستان یکی از شهرک‌های صنعتی فعال استان است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها