وقوع 2 تصادف در پایتخت با 2 کشته


وقوع 2 تصادف در پایتخت با 2 کشته

تهران- ایرنا- وقوع 2 تصادف در مسیرهای بزرگراهی پایتخت منجر به کشته شدن 2 نفر شد.

رییس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ درباره جزئیات این حادثه روز دوشنبه در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: ساعت ۰۲:۳۳ بامداد حادثه تصادف در مسیر شرق به غرب بزرگراه شهید همت محدوده شیخ بهایی اعلام و بلافاصله کارشناسان پلیس راهور به محل تصادف اعزام شدند.

سرهنگ احسان مومنی افزود: یک دستگاه سواری تیبا به هنگام حرکت و به علت عدم توجه به جلو با قسمت عقب یک دستگاه تریلر برخورد کرد.

وی ادامه داد: در این تصادف سرنشین سواری تیبا که فردی حدودا ۷۰ ساله بود در محل فوت کرد و راننده وسیله نقلیه نیز مصدوم شد.

رییس اداره تصادفات پلیس راهور از وقوع دومین تصادف در پایتخت خبر داد و گفت: ساعت ۰۵:۴۵ امروز حادثه تصادف در مسیر غرب به شرق بزرگراه شهید بابایی محدوده شهرک شهید بهشتی به مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ اعلام شد.

وی ادامه داد: در این تصادف نیز یک دستگاه کامیون ولوو به علت عدم توجه به جلو با قسمت عقب یک دستگاه سواری ال ۹۰ برخورد کرد و باعث انحراف سواری شد.

سرهنگ مومنی خاطرنشان کرد: راننده خودرو سواری به علت نبستن کمربند ایمنی از خودرو به بیرون پرتاب شد که به علت شدت جراحات وارده در محل فوت کرد.

وی به توصیه کرد که به هنگام رانندگی در ساعات شب با رعایت سرعت مطمئنه و توجه کامل به جلو حرکت کنند.

رییس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ همچنین به رانندگان توصیه کرد به هنگام خواب آلودگی در یک محل امن توقف و پس از استراحت به رانندگی خود ادامه دهند و همچنین بستن کمربند ایمنی نیز ضروری است.

به گفته وی، در این حوادث رانندگی اگر سرنشینان نسبت به بستن کمربند ایمنی اقدام می کردند از مرگ حتمی نجات پیدا می کردند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مصدومیت عالیشاه تا چه حد جدی است؟