آغاز ثبت نام در نوزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت


آغاز ثبت نام در نوزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان با اشاره به آغاز ثبت نام برای شرکت در نوزدهمین مسابقات ملی مهارت، گفت:‌ هدف اصلی از برگزاری این مسابقات کشف استعداد جوانان است.

عبدالنبی سواعدی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: نوزدهمین مسابقه ملی مهارت در چهار سطح شهرستانی، استانی، ملی و بین المللی برگزار می شود و منتخبان استانی به مرحله ملی راه می‌یابند.

وی با بیان این‌که تیم اول مسابقات ملی مهارت به المپیاد بین‌المللی مهارت راه پیدا می‌کند، افزود: خوشبختانه با تلاش‌های صورت گرفته، کشور ما در رده ۱۵ جهانی المپیاد بین‌المللی قرار دارد و جایگاه آن نیز نسبت به سال‌های گذشته ارتقا یافته است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان بیان کرد:‌ ثبت نام در نوزدهمین مسابقات ملی مهارت از روز گذشته (۲۲ تیرماه) آغاز شده است و علاقه مندان برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به نشانی ttp://www.portaltvto.com/olampiad/signup/step مراجعه کنند. هدف اصلی از برگزاری این مسابقات کشف استعداد جوانان است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان با بیان این‌که این مسابقات در ۳۵ حرفه به صورت غیر متمرکز، غیرهمزمان و با توجه به تصمیم ستاد استانی مبارزه با کرونا برگزار می‌شوند، تصریح کرد: رشته‌های رقابتی برای متولدین ۱۱ دی ماه ۱۳۷۷ به بعد شامل رباتیک، تراش و فرز cnc، فناوری مد، گل‌آرایی، طراحی فضای سبز، تهویه و تبرید، جوشکاری، راهکارهای نرم افزاری برای تجارت، کنترل صنعتی، اتصالات چوبی، نجاری سازه‌های چوبی، لوله‌کشی و گرمایشی، تاسیسات الکتریکی، الکترونیک، کابینت‌سازی، فناوری خودرو، صافکاری خودرو، نقاشی خودرو، آجر چینی، کاشیکاری دیوار و کف، گچکاری، تعمیر و نگهداری ماشین آلات سنگین، طراحی مهندسی مکانیک، جواهرسازی، آشپزی، قنادی، طراحی صفحات وب، مدیریت سیستم‌های تحت شبکه و امنیت شبکه است.

سواعدی در پایان نیز گفت: همچنین رشته‌های رقابتی برای متولدین ۱۱ دی ماه ۱۳۷۴ به بعد شامل رشته‌های فناوری آب، ساخت و تولید، مکاترونیک و امنیت شبکه هستند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ارزش مایکروسافت معادل ارزش مجموع دو شرکت اپل و تسلا