سریال سنجرخان کردستان را در سطح ملی و بین‌المللی معرفی کند


سریال سنجرخان کردستان را در سطح ملی و بین‌المللی معرفی کند

سنندج‌ - ایرنا - استاندار کردستان گفت: سریال سنجرخان باید ظرفیت‌های فرهنگی این استان را در سطح ملی و بین‌المللی به بهترین نحو ممکن معرفی کند.

بهمن مرادنیا روز دوشنبه در جریان دیدار تهیه کننده سریال سنجرخان با بیان اینکه ساخت این سریال می تواند بسترها و ظرفیت‌های فرهنگی کردستان را به خوبی نشان دهد، افزود: با وجود همه محدودیت‌ها و تنگناها عوامل ساخت این سریال باید مصم‌تر از قبل باشند تا بتوانند یک اثر ماندگار خلق کنند.

وی ضمن تاکید بر همکاری همه دستگاه‌ها و بخصوص نهادها و ادارات فرهنگی برای همکاری با عوامل سریال سنجرخان اضافه کرد: همه دستگاه‌ها باید در حد توان بخشی از امکانات خود را در جهت کمک به ساخت این سریال و کاهش هزینە ها اختصاص دهند.

مرادنیا اظهار داشت: چون سریال سنجرخان متعلق بە هیچ تفکر و جریان خاصی نیست و صرفا یک پروژە فرهنگی و در جهت معرفی بهتر کردستان است نباید از کمک‌های بخش خصوصی نیز غافل ماند.

حسین جلالی تهیە کنندە سریال سنجر خان هم در این دیدار با اشاره به اینکه همە تلاش ما این است کە فیلمبرداری سریال سنجرخان تا پایان سال بە اتمام برسد، گفت: مقدمات لازم اعم از طراحی لباس، عوامل فیلمبردای و صدابرداری انجام و انتخاب بازیگران نیز مراحل پایانی خود را سپری می کند.

سریال سنجرخان در ۲٦ قسمت ۴۰ دقیقەای برای پخش ازشبکە یک سیما بە کارگردانی محمد حسین لطیفی ساختە می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کردستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تاکید وزیر خارجه سوریه بر حق دفاع مشروع ایران در برابر رژیم صهیونیستی