نقش رسانه‌ در تشریح مبانی جهش تولید مورد تاکید قرار گرفت


نقش رسانه‌ در تشریح مبانی جهش تولید مورد تاکید قرار گرفت

سبزوار- ایرنا- رییس سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی با اشاره به نام‌گذاری سال جهش تولید از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی، گفت: رسانه‌ها می‌بایست مبانی جهش تولید را تشریح، برجسته و نمایان کنند.

عباس محمدیان روز دوشنبه در دیدار با مدیران فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستانهای سبزوار، خوشاب و داورزن با اشاره به این که یکی از رسالت‌های مهم رسانه ها مطالبه گری است افزود: رسانه‌ها با گره‌گشایی از مشکلات بخش صنعت به تولیدکنندگان و چرخه اقتصادی کشور کمک کنند.
وی ادامه داد: با توجه به شرایط جنگ رسانه‌ای سخت دشمنان یکی از وظایف دیگر رسانه‌ها دمیدن روح امید و ایجاد نشاط در فضای جامعه است.
رییس سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی همچنین با اشاره به سخنان روز گذشته رهبر معظم انقلاب خطاب به نمایندگان مجلس شورای اسلامی گفت: مردم از مجلس و دولت انتظار جدال ندارند از این رو برطرف کردن مشکلات معیشتی، اقتصاد و بیکاری جوانان در اولویت امور این قوا قرار بگیرد.
محمدیان افزود: گرچه استیضاح، سوال و تذکر حق نمایندگان مجلس شورای اسلامی است اما توهین و تخریب در این قالب آب به آسیاب دشمن ریختن است.
وی با اشاره به فراجناحی بودن سازمان بسیج رسانه ادامه داد: رویکرد نخست سازمان کادرسازی برای جبهه انقلاب است که در این راستا گام‌های موثری در سطح استان برداشته شده است.
هم اکنون دو هزار و ۱۳۳ خبرنگار، عکاس، فیلمبردار، مستندساز و دست‌اندرکار امور رسانه در استان ۶ میلیون و ۴۰۰ هزار نفری خراسان رضوی فعالیت دارند که هزار و ۲۰۰ نفر از این تعداد، عضو سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی هستند.
سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | اشتباه فاحش کارگر کارواش؛ خسارت شدید به خودروی لوکس!