10 واحد صنفی متخلف در گناوه مهروموم شد


10 واحد صنفی متخلف در گناوه مهروموم شد

گناوه - ایرنا - مسئول روابط عمومی کمیته نظارت ستاد مقابله با کرونا گناوه گفت: 10 واحد صنفی پرخطر متخلف در هفته اول محدودیت‌های اعمال شده در برابر بیماری کرونا به علت رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی تعطیل و مهروموم شد.

بهروز شهابی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در هفته اول اعمال محدودیت ها ۱۰ واحد صنفی از جمله آرایشگاه‌های زنانه و مردانه مهر وموم و به ۵۰ واحدصنفی اخطار داده شد که برای برخی پرونده تشکیل و به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی گفت: عمده تخلفات واحدهای صنفی استفاده نکردن از ماسک و موادضدعفونی کننده، رعایت نکردن نظافت محیط کار و بی توجهی به اخذ کارت بهداشتی است‌.

شهابی افزود: واحدهای صنفی متخلف که طبق دستور ستاد مقابله با کرونا تعطیل شدند تا اطلاع ثانوع اجازه فعالیت ندارند.

مسئول روابط عمومی کمیته نظارت ستاد مقابله با کرونا گناوه بیان کرد: باتوجه به قرار گرفتن استان بوشهر در وضعیت قرمز و افزایش آمار مرگ و میر و مبتلایان به این بیماری در سطح شهرستان، محدویت‌های جدید اعمال و بازرسان ستاد، روزانه اصناف مختلف را موردنظارت و بازرسی قرار می‌دهند.
وی اظهارداشت: رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط اصناف ومردم ضروری است و می‌تواند زمینه ساز قطع زنجیره ویروس کرونا و کمک به کادر درمانی باشد.

شهابی گفت: باتوجه به الزامی شدن ماسک از ۱۵ تیرماه در دستگاه‌های اجرایی، ارایه خدمات به افراد بدون ماسک ممنوع است.

مسئول روابط عمومی کمیته نظارت ستاد مقابله با کرونا گناوه افزود: مردم این شهرستان تخلفات مخاطره آمیز علیه سلامت جامعه را به شماره تماس ۱۹۰ وزارت بهداشت و ۱۲۴ اداره صنعت، معدن و تجارت اطلاع دهند.
وی بیان کرد: بازدید تیم‌های گشت مشترک بازرسان ستاد مقابله با کرونا متشکل از فرمانداری، شبکه بهداشت و درمان، اماکن انتظامی و اتاق اصناف از صنوف مختلف به صورت مستمر ادامه دارد و درصورت رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی با آنان برخورد می‌کنند.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر از نقاط با وضعیت قرمز کرونا در کشور است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج