کمیته امداد 80 هزار بوشهری را حمایت می‌کند


کمیته امداد 80 هزار بوشهری را حمایت می‌کند

بوشهر- ایرنا- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بوشهر گفت: در زمان حاضر 80 هزار نفر از جمعیت این استان زیر پوشش حمایت‌های این نهاد قرار دارند.

احمد لطفی روز دوشنبه در نشست با نماینده مردم شهرستان های بوشهر، گناوه، دیلم در مجلس شورای اسلامی افزود: ۷ درصد از جمعیت استان بوشهر تحت حمایت کمیته امداد هستند و سالانه ۱۰ درصد از جمعیت مددجویان از چرخه پوشش این نهاد خارج می‌شوند.

وی با بیان اینکه اعتبارات ناچیز کمیته امداد قادر به پاسخگویی حداقلی به جامعه هدف نیست اضافه کرد: از نمایندگان استان بوشهر در مجلس انتظار می رود که سهم استان در حوزه اشتغال مددجویان این نهاد را ارتقا دهند.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر ساخت یکهزار واحد مسکونی جدید برای مددجویان استان بوشهر را نیازمند جذب بودجه از محل کمک‌های دولت دانست و ادامه داد: با ساخت این میزان مسکن مددجویی، نیاز مددجویان این نهاد در در این استان به مسکن ایمن و بادوام برطرف می‌شود.

لطفی، حمایت از نیازمندان و محرومان را از اولویت‌های کمیته امداد عنوان کرد و افزود: برای فقرزدایی و مدیریت فقر، به هم‌گرایی بین دستگاه‌های اجرایی و شرکت‌های بزرگ صنعتی استان بوشهر نیاز است.

وی بیان کرد: در پنج سال گذشته ۵۰ درصد به جمعیت مددجویان استان بوشهر اضافه شده‌است و کمیته امداد از همه ظرفیت‌ها برای ارائه خدمات به جامعه هدف خود استفاده می‌کند.

.

.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...