اختصاص هشت میلیارد ریال برای احداث ساختمان پزشکی قانونی در دهلران


اختصاص هشت میلیارد ریال برای احداث ساختمان پزشکی قانونی در دهلران

ایلام - ایرنا - مدیر کل پزشکی قانونی استان ایلام از اختصاص هشت میلیارد ریال اعتبار برای احداث ساختمان مستقل پزشکی قانونی در شهرستان دهلران خبر داد.

مهدی علیزاده مهاجر روز دوشنبه در دیدار با فرماندار دهلران اظهار داشت: با توجه به شیوع کرونا و امانی بودن محل ارائه خدمات پزشکی قانونی در بیمارستان شهدا شهر دهلران و محدودیت های بیمارستان در جهت ارائه خدمات مطلوب به بیماران کرونایی روند خدمات رسانی به بیماران در این حوزه کند شده است.

وی افزود: با توجه به مهیا بودن زمین برای احداث ساختمان ساختمان پزشکی قانونی در شهرستان دهلران تلاش می شود تا با شروع عملیات اجرایی این پروژه در آینده نزدیک امکان ارائه خدمات بیشتر و بهتر برای بیماران مهیا گردد.

مدیرکل پزشکی قانونی ایلام یادآور شد: در دهلران ساختمان تملیکی نداریم و به صورت امانی از طریق بیمارستان شهدا این شهر ارائه خدمات انجام می شود، با توجه به خریداری زمین برای ساخت و ساز ساختمان پزشکی قانونی و مساعدت مدیریت ارشد استان برای کمک به این موضوع در آینده نزدیک این مهم عملیاتی خواهد شد.

علیزاده مهاجر اضافه کرد: از محل اعتبارات اربعین و بودجه های ستادی هشت میلیارد ریال برای ساخت و ساز ساختمان پزشکی قانونی در دهلران پیش بینی شده است که برای تسریع در خدمات رسانی پزشکی قانونی در این شهرستان امیدواریم با توجه به حمایت مسئولان شهرستان در کوتاه مدت ادامه روند خدمات رسانی را تسریع دهیم.

وی از فعالیت پزشکی قانونی در پنج شهرستان استان خبرداد و گفت: ساختمان تملیکی در شهرستان ها نداریم و تنها در دهلران و مهران زمین برای ساخت و ساز تامین شده است وبرای شهرستان های مهران و دهلران کار احداث ساختمان پزشکی قانونی در دستور کار است.

فرماندار دهلران هم با اشاره مسافت زیاد این شهرستان تا مرکز استان گفت: باید تلاش شود تا با استفاده از همه ظرفیت ها در کوتاه مدت و میان مدت مشکل فعالیت پزشکی قانونی مرتفع شود.

مجید عسگری افزود: از همه ظرفیت ها استفاده خواهیم کرد تا مردم شهرستان از خدمات پزشکی قانونی در این شهرستان بهره مند شوند و روند ادامه خدمات ادامه داشته باشد تا در آینده با احداث ساختمان مشکل را بطور کلی مرتفع کنیم.

شهرستان مرزی دهلران در ۲۲۰ کیلومتری ایلام واقع است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ایلام

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم رقص ایرانی شاهرخ خان با آهنگ هایده ! / از ایرانی ها بهتر می رقصه !