استاندار تهران: کرونا هم دولت را از خدمات‌رسانی به ملت دور نمی‌کند


استاندار تهران: کرونا هم دولت را از خدمات‌رسانی به ملت دور نمی‌کند

تهران- ایرنا- استاندار تهران گفت: موضوعات مهمی همچون شیوع ویروس کرونا هم دولت را از خدمت‌رسانی به ملت دور نمی‌کند.

انوشیروان محسنی بندپی روز دوشنبه در آئین افتتاح پروژه انتقال آب سدماملو به پیشوا که با حضور وزیر نیرو انجام شد، اظهار کرد: وی تأکید کرد: وزارت نیرو نیز با افتتاح و آغاز عملیات پروژه‌های مهم آبرسانی ثابت کرد که در کنار تأمین زیرساخت‌ها به معیشت و رفاه مردم نیز توجه دارد.
وی افزود: افتتاح و بهره‌برداری از طرح انتقال آب سد ماملو به شهرستان پیشوا و احداث مخزن ۲۰ هزار مترمکعبی محمودآباد پاکدشت، مطالبه عقب‌افتاده‌ای است که به همت وزارت نیرو و دولت تدبیر و امید محقق شد و مردم این دیار را از آب سالم و بهداشتی و پایدار برخوردار کرد.
وی اظهار داشت: آغاز عملیات احداث تصفیه خانه هفتم و هشتم جنوب تهران، دیگر وعده محقق شده دولت در حوزه آب و فاضلاب استان تهران است که با افتتاح آن، بخش اعظمی از فاضلاب تهران تصفیه و به چرخه تولید به ویژه در بخش کشاورزی باز می‌گردد.
استاندار تهران با اشاره به این که فرونشست حاصل برداشت بی‌رویه آب از منابع زیرزمینی است، افزود: با تصفیه ۳۳۰ میلیون مترمکعب فاضلاب تهران، نه تنها بخشی از کمبود آب جنوب تهران برطرف می‌شود بلکه با تعادل‌بخشی سفره‌های زیرزمینی، از پیشروی فرونشست به ویژه در دشت ورامین جلوگیری می‌شود.
به گفته «محسنی بندپی» با صرفه‌جویی و ارتقای میزان بهره‌وری در مصرف آب و استفاده از نیروهای تجدیدپذیر، شاهد کاهش میزان مصرف سوخت‌های فسیلی و در نتیجه کاهش میزان آلودگی هوا هستیم.
وی همچنین از مردم خواست همچون رهبر معظم انقلاب که در دیدار تصویری روز گذشته با نمایندگان، از ماسک استفاد کردند، به پویش استفاده از ماسک بپیوندند و همه‌جانبه با شیوع ویروس کرونا مقابله کنند.
به گزارش ایرنا امروز، دوشنبه با حضور وزیر نیرو عملیات انتقال خط ۸.۵ کیلومتری آب سد ماملو به پیشوا به بهره‌برداری رسید و احداث مخزن ۲۰ هزار مترمکعبی پاکدشت نیز آغاز شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انشا در مورد روستا | 4 انشا زیبا درباره روستا برای پایه های مختلف تحصیلی