طرح دست‌های مهربانی در انتظار دست‌های گره‌گشای خیرین


طرح دست‌های مهربانی در انتظار دست‌های گره‌گشای خیرین

دبیر کمیته بانوان انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی استان زنجان گفت: طرح دست‌های مهربانی با هدف کمک به اقشار نیازمند، به همت کمیته بانوان این انجمن اجرا شد.

هما ماهی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه شیوع ویروس کرونا در کشور سبب تعطیلی بسیاری از مشاغل و کسب‌ وکارها و تشدید مشکل فقرا، نیازمندان و اقشار آسیب‌پذیر جامعه به خصوص بیماران شده است، اظهار کرد: در راستای کمک به اقشار نیازمند طرح دست‌های مهربانی به همت کمیته بانوان انجمن خیریه کلیوی زنجان اجرا می‌شود.

وی در رابطه با طرح دست‌های مهربانی، افزود: این طرح خیرین زنجانی موجی از امیدواری را در دل محرومان و بیماران دیالیزی و پیوندی ایجاد و تلخی این روزها را شیرین کرده است.

این مسئول با بیان اینکه طرح دست‌های مهربانی یکی از برنامه‌های مهم کمیته بانوان انجمن خیریه بیماران کلیوی استان است، تصریح کرد: این طرح با هدف کمک به بیماران نیازمند دیالیزی و پیوندی در انجمن خیریه کلیوی زنجان اجرا می‌شود.

ماهی با اشاره به مهم‌ترین اقلام تهیه شده توسط خیرین انجمن خیریه بیماران کلیوی استان، اظهار کرد: این بسته‌ها شامل گوشت گوسفندی، برنج، روغن، احسان غذا و غیره بود که ازش ریالی مجموع بسته‌های توزیع شده در بین بیماران دیالیزی و پیوندی، ۱۸۰ میلیون ریال است.

وی خاطرنشان کرد: شهروندان و خیرین نوع‌دوست می‌توانند هدایای نقدی و غیرنقدی خود را به شماره حساب ۲۵۲۵ بانک ملی و یا شماره کارت ۶۰۳۷۷۹۹۵۱۹۳۷۶ واریز و یا به‌صورت حضوری به انجمن خیریه کلیوی استان زنجان اهدا کنند تا گوشه‌ای از آلام این قشر در این روزهای کرونا کاهش پیدا کند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط