سرمربی سابق تیم ملی فوتسال برزیل به گیتی پسند می آید؟


سرمربی سابق تیم ملی فوتسال برزیل به گیتی پسند می آید؟

مسئولان باشگاه گیتی پسند اصفهان قصد دارند برای فصل بعد هدایت تیمشان را به سرمربی سابق تیم ملی فوتسال برزیل بسپارند.

به گزارش افکارنیوز،

تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان پس از شکست در ۲ بازی رفت و برگشت مقابل مس سونگون در فینال رقابت های لیگ برتر به مقام نایب قهرمانی دست پیدا کرد.

اخبار ورزشی- گیتی پسندی ها پس از کسب مقام نایب قهرمانی قرار است فصل بعد به عنوان نماینده ایران در مسابقات جام باشگاه‌های جهان حاضر شوند. از همین رو مسئولان باشگاه گیتی پسند اصفهان از الان به دنبال تقویت تیم خود برای فصل بعد هستند تا علاوه بر مسابقات لیگ برتر فوتسال بتوانند در رقابت‌های جام باشگاه‌های جهان هم موفق باشند.

بیشتر بخوانید: بدشانسی بزرگ برای بازیکن بی حاشیه پرسپولیس

مدیران این باشگاه با ۲ مربی برزیلی و یک مربی ایرانی (حمید بی غم)، صحبت‌هایی را انجام داده و از آن‌ها برنامه خواسته اند تا در صورت توافق یکی از آن‌ها به عنوان سرمربی گیتی پسند در فصل بعد باشد. گفته می‌شود از بین ۲ مربی برزیلی که مد نظر گیتی پسندی‌ها است، یکی از آن ها سابقه سرمربیگری تیم ملی فوتسال برزیل را در کارنامه خود دارد.

هنوز نامی از مربیان برزیلی به بیرون درز پیدا نکرده و مسئولان این باشگاه تصمیم گرفته اند تا قطعی نشدن این موضوع فعلا نام او را اعلام نکنند. به هر حال باید منتظر ماند و دید که در نهایت مسئولان باشگاه گیتی پسند اصفهان چه تصمیمی برای فصل بعد می‌گیرند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اعدام برای کارگردان شیطان صفت / 2 دختر هنرجو را در تله شوم خود انداخت + جزییات