لاغری مهران غفوریان / مهران غفوریان قرص اشتباهی خورد + فیلم


لاغری مهران غفوریان / مهران غفوریان قرص اشتباهی خورد + فیلم

رکنا: خاطر خنده دار مهران غفوریان از جام جهانی برزیل وقتی یک تماشاگر به جای قرص سردرد قرص دیگری را به او می دهد.

مهران غفوریان، در یکی از قسمت ها برنامه اینترنتی "ام شو" با اجرای مجید صالحی حضور پیدا کرد. مهران غفوریان در این برنامه، خاطرهای خنده دار از سفرش به برزیل برای دیدن فوتبال های جام جهانی تعریف کرد. مهران غفوریان که در یکی از بازی های ایران در استادیوم سردرد داشت به پیشنهاد یکی از تماشاچی ها قرص سردرد خورد.او که قرص را اشتباه خورده بود دچار مشکل شد.

لاغری مهران غفوریان / مهران غفوریان قرص اشتباهی خورد + فیلم

مهران غفوریان کیست؟

غفوریان فارغ‌التحصیل رشتهٔ نقاشی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی است.او بازیگری را به کارگردانی داریوش کاردان با مجموعه طنز جنگ ۳۹ آغاز کرد؛ و خیلی زود به عرصه کارگردانان تلویزیونی پیوست. از سال ۱۳۷۶ بود که برنامه گل‌ها را ساخت و پس از آن حرف تو حرف، سپس در برنامه ۱۳۷۷، با مهران مدیری هم بازی شد، سپس این چند نفر را کارگردانی کرد که در بین مردم به نام هژیرها معروف شده بود. بعد از آن هم، زیر آسمان شهر را ساخت که آغازی شد برای پخش هر شب سریالها در تلویزیون.

لاغری مهران غفوریان / مهران غفوریان قرص اشتباهی خورد + فیلم

با موفقیت این مجموعه وی مبادرت به ساخت سری دوم و سوم آن نمود. غفوریان سپس در سال ۸۲ شروع به ساخت یک سریال نود شبی دیگر به نام «ورود ممنوع، ممنوع» کرد که ساخت این مجموعه پس از پخش چند قسمت از سوی مدیر وقت گروه فیلم و سریال شبکه پنج سیما متوقف شد. پس از آن وی بیشتر به بازی در فیلم‌های سینمایی و سریالهای تلویزیونی مشغول شد و تنها یک فیلم ویدئویی به نام «من پلیس نیستم» ساخت. تا اینکه در سال ۹۵ در هنگام ساخت سریال همسایه‌ها پس از شکستن پای آرش معیریان کارگردان سریال و انصراف او از ادامه کار، غفوریان کارگردانی کار را به عهده گرفت و فیلمبرداری را از اول آغاز نمود.

مهران غفوریان سال ۱۳۹۴ و در جریان مسابقات خنداننده برتر در برنامه خندوانه، توانست به مرحله فینال راه پیدا کند و همراه با امیرمهدی ژوله جایگاه اول را از آن خود نماید. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ عواقب مخالفت با اسرائیل برای یهودیان