معرفی 18 وب‌سایت غیرمجاز رزرو مراکز اقامتی به مراجع قانونی در آذربایجان شرقی


معرفی 18 وب‌سایت غیرمجاز رزرو مراکز اقامتی به مراجع قانونی در آذربایجان شرقی

سرپرست معاونت گردشگری آذربایجان‌شرقی از معرفی 18 وب‌سایت غیرمجاز رزرو مراکز اقامتی به مراجع قانونی در استان خبر داد.

علیرضا بایرام زاده در این خصوص اظهار کرد: با توجه به این‌که رزرو مراکز اقامتی به‌صورت الکترونیکی تنها از سایت‌های معتبر امکان‌پذیر است، لذا هم‌وطنان محترم باید از اعتبار وب‌سایت مراجعه شده اطمینان یافته و سپس اقدام به رزرو اقامتگاه کنند.

وی ادامه داد: به دنبال بررسی‌های انجام‌گرفته توسط معاونت گردشگری، ۱۸ وب‌سایت غیرمجاز که اقدام به معرفی مراکز اقامتی غیرمجاز نیز کرده‌اند، شناسایی و پرونده آن‌ها برای پیگیری مراحل قانونی در حال انجام است.

وی با اشاره به این‌که رزرو مراکز اقامتی تنها از وب‌سایت‌های معتبر و تأییدشده امکان‌پذیر است، گفت: براساس قانون رزرو مراکز اقامتی تنها از وب‌سایت‌هایی امکان‌پذیر و قابل پیگیری است که دارای نشان «اینماد» باشند، در غیر این صورت فعالیت وب‌سایت‌ها غیرقانونی خواهد بود و در صورت پیشامد هرگونه مشکل برای گردشگران از طرف مراکز اقامتی تأیید نشده، مسئولیت بر عهده افراد خاطی خواهد بود.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌شرقی، بایرام زاده گفت: هم‌وطنان محترم در صورت مشاهده فعالیت وب‌سایت‌های غیرمجاز و معرفی مراکز اقامتی غیرمجاز می‌توانند با معاونت گردشگری استان به شماره 35546041 تماس حاصل کرده و یا به‌صورت حضوری به آدرس تبریز، میدان ساعت، کوی مقصودیه، پشت عمارت شهرداری، خانه تاریخی حیدرزاده مراجعه و مراتب را گزارش دهند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر لطف حق به صورت داستان + متن شعر