پوشش روزانه 1000 دانشجو از طریق سامانه آزمون آنلاین جهاددانشگاهی استان سمنان


پوشش روزانه 1000 دانشجو از طریق سامانه آزمون آنلاین جهاددانشگاهی استان سمنان

معاون آموزشی جهاددانشگاهی استان سمنان از برگزاری تمام امتحانات دروس نظری مراکز علمی کاربردی استان به صورت غیرحضوری و آنلاین توسط سامانه آزمون آنلاین جهاددانشگاهی خبر داد.

علی منصفی راد در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و لزوم رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، طبق دستورالعمل ارسالی از ستاد مرکزی دانشگاه جامع علمی کاربردی استان، تمام امتحانات دورس نظری مراکز علمی کاربردی استان سمنان از طریق سامانه رویش جهاددانشگاهی در استان سمنان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: به طور متوسط روزانه یک هزار دانشجو از مراکز علمی کاربردی سطح استان، از طریق سامانه آزمون آنلاین جهاددانشگاهی استان سمنان در امتحانات مراکز علمی کاربردی استان شرکت می کنند و روزانه تقریباً 38 آزمون برای این مراکز در این سامانه برگزار می‌شود.

معاون آموزشی جهاددانشگاهی استان سمنان گفت: از سوی ستاد مرکزی دانشگاه جامع علمی کاربردی برگزاری آزمون‌های نظری در کلیه مراکز علمی کاربردی استان به صورت غیر حضوری ابلاغ شده‌ و با توجه به سابقه خوب جهاددانشگاهی استان سمنان در برگزاری دوره های آموزشی آنلاین در زمان شیوع کرونا، پیشنهاد شد مراکز علمی کاربردی استان از سامانه جهاد دانشگاهی استفاده کنند.

منصفی‌راد اظهار کرد: آزمون دروس عملی و بخش عملی دروس نظری نیز به صورت حضوری و با حفظ دستور العمل های بهداشتی و رعایت فاصله گزاری برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و رعایت دستور العمل های بهداشتی، تا پیش از این دوره های آموزش کوتاه مدت جهاددانشگاهی استان و کلاس های مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی سمنان از طریق سامانه آموزش آنلاین جهاددانشگاهی برگزار می شده است و با توجه به تداوم وضعیت کرونایی و ضرورت رعایت دستورالعمل های بهداشتی، این رویه همچنان ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها