27 بسته سرمایه‌گذاری خارجی در چهارمحال و بختیاری تدوین شد


27 بسته سرمایه‌گذاری خارجی در چهارمحال و بختیاری تدوین شد

معاون اقتصادی اداره‌کل اقتصادی و دارایی چهارمحال و بختیاری گفت: تاکنون 27 بسته برای جذب سرمایه‌گذار خارجی در استان تدوین شده و این بسته‌ها با شناسایی ظرفیت‌های جدید در حال افزایش است.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، شهناز عسگریان اظهارکرد: بسته‌های سرمایه‌گذاری خارجی متناسب با ظرفیت‌های استان چهارمحال و بختیاری در بخش‌های گردشگری، کشاورزی، صنعت، آب، برق و انرژی‌های خورشیدی تهیه شده است.

وی با بیان اینکه بسته‌های سرمایه‌گذاری با همکاری دستگاه‌های اجرایی تهیه می‌شود، تصریح کرد: تلاش شده در این بسته‌ها طرح‌هایی به سرمایه‌گذاران خارجی ارائه شود که علاوه‌بر اینکه برای سرمایه‌گذار توجیه‌پذیر باشد، بلکه به رشد و توسعه استان نیز منتهی شود.

معاون اقتصادی اداره‌کل اقتصادی و دارایی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه در سال‌های اخیر ۲ طرح سرمایه‌گذاری خارجی در بخش نیروگاه خورشیدی در استان مصوب شده است، افزود: موانعی نظیر تحریم‌ها، تاکنون مانع از اجرایی شدن این طرح‌ها شده است.

عسگریان بیان کرد: مشکلات دیگری نظیر بروکراسی اداری، نبود مشوق‌های لازم برای سرمایه‌گذاران و برخی مشکلات اجتماعی از دیگر موانع جذب سرمایه‌گذاری خارجی در استان است.

کد خبر 530361

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی