سرمایه گذاران نباید با بی مهری مواجه شوند


سرمایه گذاران نباید با بی مهری مواجه شوند

آیت الله حسینی با بیان اینکه کار صنعت، معدن و تجارت مهم بوده و زمان مشخصی ندارد، گفت: سرمایه گذاران نباید با بی مهری مواجه شوند، بلکه باید موانع سر راه آنها و تولید را تسهیل کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، آیت الله «سید نصیر حسینی» ظهر امروز (21 تیر ماه) در دیدار مدیرکل و معاونین سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یاسوج، اظهار کرد: کار صنعت، معدن و تجارت در عرصه زندگی مردم مهم و حیاتی است.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: اگر بازار نتواند نیازمندی های مردم را تامین کند، زندگی و معیشت مردم مختل می شود.

وی به اهمیت مسئله معیشت و اقتصاد مردم اشاره کرد و ادامه داد: با توجه به این ضرورت ها چندسالی است که مقام معظم رهبری شعار سال خود را بحث «اقتصادی» و «تولید» نام گذاری کردند.

آیت الله حسینی این تدبیر مقام معظم رهبری را نشانه مهم بودن این عرصه ها دانست و اضافه کرد: اگر اقتصاد یک کشور شکوفا شد، در ابعاد مختلف می توان شاهد رشد و بالندگی آن جامعه باشیم.

امام جمعه یاسوج با بیان اینکه مشکلات بخش های تولید یک کشور را دچار عقب ماندگی می کند، یادآور شد: اگر اشتغال و تولید وجود نداشته باشد، تولید و زندگی مردم مختل می شود.

وی ضمن تاکید بر اینکه باید خالصانه وسط میدان خدمت به کشور و مردم باشیم، اظهار کرد: تلاش ها باید مطالعه شده و در مسیر اصولی باشند تا شاهد رشد و بالندگی در جامعه باشیم.

آیت الله حسینی به راه اندازی جنگ روانی، اقتصادی و فرهنگی دشمنان بر علیه نظام، انقلاب و مردم ایران اسلامی اشاره کرد و گفت: تحریم های ظالمانه دشمن برای ضربه زدن به انقلاب و ملت و با اهداف خاص صورت می گیرد.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه کار صنعت، معدن و تجارت مهم بوده و زمان مشخصی ندارد، ادامه داد: سرمایه گذاران نباید با بی مهری مواجه شوند، بلکه باید موانع سر راه آنها و تولید را تسهیل کرد.

وی ضمن تاکید بر حوزه کارآفرینی و مشاغل خانگی، خاطرنشان کرد: باید ضمن توجه به کارآفرینی، فرهنگ کار و تلاش را در جامعه گسترش داد.

آیت الله حسینی گریزی به گرانی های اخیر در بازار زد و گفت: گرانی و بازار باید کنترل شود، ضمن اینکه اصناف در زمینه کاهش گرانی ها تلاش کرده و فشار را بر گرده مردم کم کنند.

امام جمعه یاسوج با اشاره به اینکه خداوند به بازاری که انصاف داشته باشد خیر و برکت می دهد، گفت: بازار و بازاری که حال مردم را درک نکند، خداوند آنها را تحقیر می کند.

پایان پیام/82

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جلب‌توجه مرجانه گلچین با یک استایل جوان‌پسند