صبحانه ورزشی 1399/4/23؛ مهم‌ترین اخبار روز گذشته/ از تساوی میلان و ناپولی تا علاقه تیم‌های مختلف به طارمی


صبحانه ورزشی 1399/4/23؛ مهم‌ترین اخبار روز گذشته/ از تساوی میلان و ناپولی تا علاقه تیم‌های مختلف به طارمی

مهدی طارمی در آخر به کدام تیم خواهد رفت؟

طرفداری- در بخش صبحانه ورزشی، نگاهی داریم به مهم‌ترین اخباری که در روز گذشته منتشر شد.

صبحانه ورزشی 99/4/23؛ مهم‌ترین اخبار روزهای گذشته

لیگ دسته اول:
آرمان گهر 0-0 نیروی زمینی
مس کرمان 0-0 نود ارومیه
قشقایی شیراز 2-0 علم و ادب تبریز
خوشه طلایی ساوه 2-3 بادران تهران
گل ریحان 1-0 سپیدرود رشت
هوادار 2-1 آلومینیوم اراک
ملوان 1-0 مس رفسنجان
رایکا بابل 0-0 استقلال خوزستان

لیگ برتر انگلیس:
ولورهمپتون 3-0 اورتون
استون ویلا 2-0 کریستال پالاس
تاتنهام 2-1 آرسنال
بورنموث 4-1 لسترسیتی

لالیگا:
اسپانیول 0-2 ایبار
لوانته 1-2 بیلبائو
لگانس 1-0 والنسیا
سویا 2-0 مایورکا

سری آ:
جنوا 2-0 اسپال
کالیاری 0-0 لچه
فیورنتینا 1-1 ورونا
پارما 2-2 بولونیا
اودینزه 1-3 سمپدوریا
ناپولی 2-2 میلان

فردا پایان مهلت نهایی فیفا به فدراسیون فوتبال

آخرین مهلت فدراسیون جهانی فوتبال به فدراسیون فوتبال ایران برای اصلاح اساسنامه صبح فردا 23 تیر برابر 13 جولای به پایان می رسد.

به گزارش طرفداری، وقتی دو هفته قبل فدراسیون فوتبال به خاطر مخالفت نهادهای داخلی با خواسته های فیفا نتوانست اساسنامه اصلاح شده را به تایید برساند و به فدراسیون جهانی ارسال کند، از فیفا یک مهلت اضافه برای این کار خواسته شد که فیفا هم 14 روز دیگر به فدراسیون فوتبال فرستاد. قرار بود در همین 14 روز ایران یک راه برای تامین خواسته فیفا یا سازش با فدراسیون جهانی پیدا کند تا کار فدراسیون به تشکیل کمیته عادی سازی یا همان کمیته انتقالی نکشد.

این مهلت 14 روزه فردا به پایان می رسد. فردا فدراسیون فوتبال باید اساسنامه اصلاح شده را برای فیفا ای میل کند. به گفته منابع آگاه این کار تا ظهر فردا انجام خواهد شد و حوالی ظهر به وقت تهران که برابر با صبح زوریخ است، فدراسیون فوتبال اسانامه نهایی و اصلاح شده را برای فدراسیون جهانی ایمیل می کند اما هنوز معلوم نیست تکلیف تنها موضوع باقی مانده در اساسنامه چه می شود؟

فیفا اصرار دارد فدراسیون فوتبال یک نهاد مستقل خصوصی باشد و قوانین داخلی می گوید فدراسیون فوتبال باید در قالب نهاد عمومی غیر دولتی به فعالیت خود ادامه بدهد.

در حالی که جلسه دیشب هسات رییسه فدراسیون فوتبال در همین زمینه برگزار شد و یک جلسه به شدت طولانی و گویا پر تنش هم بوده، هنوز معلوم نیست خروجی این جلسه چه بوده است؟

برخی منابع رسانه ای مدعی بودند قرار است نهاد خصوصی مستقل و نهاد عمومی غیر دولتی با هم تلفیق شود تا هم فیفا به خواسته اش برسد و هم قوانین داخلی مانع ادامه فعالیت فدراسیون نشود.

فیلم باور نکردنی از عارف غلامی / مدافع بیمار استقلال در زمین بازی رویت شد

انتشار فیلمی از عارف غلامی مدافع استقلال معمای بازیکنان کرونایی آبی ها را پیچیده تر کرد.

به گزارش طرفداری، در حالی که سعید رمضانی گفته بود عارف غلامی چنان دچار تب و لرز شدید شده که حتی نمی تواند برای تست کرونا تا بیمارستان برود و پزشکان باید برای نمونه گیری به خانه او مراجعه کنند، ساعتی قبل کانال تلگرامی فوتبال بدنیوز با انتشار فیلم کوتاهی مدعی شد عارف غلامی در سلامت کامل است.
در این فیلم عادل غلامی که شورت و پیراهن ورزشی اش نشان می دهدمشغول بازی بوده، به اتفاق دو دوستش کنار یک زمین چمن محصور ایستاده و در حال صحبت است و برای طرفدارانی که به او ابراز احساسات می کنند، دست تکان می دهد که ناگهان متوجه می شود شخصی در حال ضبط فیلم از اوست. عارف غلامی همراه دوستانش سراغ این فرد می روند و از او می خواهند فیلم را پاک کند و بعد از شنیدن جواب منفی، تلاش می کند گوشی تلفن همراه را از طرف بگیرد.

همین که فیلم در کانال تلگرامی منتشر شده نشان می دهد عارف و رفقایش موفق به این کار نشده اند. این کانال مدعی است این فیلم یکشنبه شب ضبط شده و پرسیده مگر عارف غلامی مشکوک به کرونا نبود؟

سرپرست استقلال گفته بود نتایج اسکن ریه غلامی نگران کننده است اما باور پذیر نیست بازیکنی که شنبه شب تا ۴ صبح در بیمارستان بوده، تب و لرز شدید داشته، ویروس کرونا ریه اش را درگیر کرده بوده و از شدت ضعف جسمانی و بدن درد نمی توانسته حتی برای آزمایش از خانه خارج شود، یکشنبه شب فوتبال بازی کند.

طرفداری منتظر توضیحات عارف غلامی می ماند تا این معما حل شود که غلامی بعد از منفی شدن تست پزشکی در منزلش، سرحال شد و بازی کرد یا مشکلش به آن شدتی که گفتند نبود؟

آخرین اخبار نقل و انتقالات فوتبال اروپا؛ 12 جولای 2020

کای هاورتس، هافبک تهاجمی 21 ساله و آلمانی باشگاه بایرلورکوزن مورد توجه سران باشگاه چلسی قرار گرفته است و امکان انتقال او به این باشگاه در تابستان جاری وجود دارد. کای هاورتس می خواهد در لیگ قهرمانان اروپا بازی کند. (کریستین فالک)

مهدی طارمی در حالی فصل درخشانی را در تیم ریو آوه پشت سر می گذارد که پیش از این هم صحبت هایی از علاقه تیم های پورتو و بنفیکا نسبت به مهدی طارمی مطرح شده، اما به نظر می رسد تیم هایی مثل وردربرمن، نانت و سن ‌اتین نیز خواهان جذب مهدی طارمی هستند. (ابولا)

میکل آرتتا شایعه جدایی کیرون تیرنی از آرسنال در پنجره نقل و انتقالات بعدی را تکذیب کرد. شایعاتی در مورد احتمال ترانسفر تیرنی به لسترسیتی منتشر شده بود. (BT Sport)

فابیو پاراتیچی از آغاز مذاکرات یوونتوس با مدیر برنامه پائولو دیبالا جهت تمدید قرارداد این بازیکن خبر داده است. (DAZN)

زلاتان ابراهیموویچ می گوید آینده اش در میلان هنوز مشخص نیست. میلان در مورد تمدید قرارداد با زلاتان مذاکره نکرده است. (اسکای ایتالیا)

نونو اسپیریتو، سرمربی وولورهمپتون خبرهای منتشرشده در مورد شروع مذاکرات تمدید قراردادش را تکذیب کرده است. یک سال از اعتبار قرارداد او باقی است. (اسکای)

چلسی با باشگاه لیل تماس گرفته و شرایط جاناتان ایکونه را جویا شده است. این بازیکن 22 ساله قبلا توجه باشگاه هایی چون تاتنهام، نیوکاسل و اینتر را به خود جلب کرده است. (Le10 Sport)

منچسترسیتی می خواهد قرارداد سرخیو آگوئرو را تمدید کند. این قرارداد آگوئرو را تا سال 2022 در اتحاد حفظ می کند. (دیلی میرور)

لسترسیتی می خواهد با ترانسفری 31 میلیون پوندی، لوکا یوویچ 22 ساله را از رئال مادرید جذب کند. این بازیکن در 25 بازی تنها 2 گل به ثمر رسانده است. (دیلی میل)

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403