رقیب ناشناس دونالد ترامپ در انتخابات کیست؟


رقیب ناشناس دونالد ترامپ در انتخابات کیست؟

حزب سبز آمریکا، هووی هاوکینز را به عنوان کاندیدای ریاست جمهوری خود معرفی کرد، این نامزد شانس پیروزی ندارد اما ممکن است بر نتیجه درگیری بین دونالد ترامپ و جو بایدن تأثیر بگذارد.

به گزارش جام نیوز، حزب سبز آمریکا روز شنبه در کنگره ملی در ویدیویی، هووی هاوکینز 67 ساله را به عنوان کاندیدای ریاست جمهوری معرفی کرد.

حزب سوسیالیست آمریکا نیز در اکتبر سال گذشته وی را به عنوان نامزد خود برای انتخابات ریاست جمهوری معرفی کرده بود. بنابراین، هاوکینز قصد دارد با تلاش احزاب کوچک چپ را با هم متحد کند.

به نوشته اسپوتنیک، یک اتحادیه کارگری از نیویورک شانس پیروزی ندارد، اما از نظر تئوریک می تواند بر نتیجه مبارزات بین دونالد ترامپ، رئیس جمهور فعلی و جو بایدن، معاون رئیس جمهور پیشین آمریکا، که باید در ماه آگوست رسماً توسط حزب جمهوریخواه و دموکرات معرفی شود، تأثیر بگذارد.

هاوکینز در سخنان تبلیغاتی خود به رشد نابرابری اقتصادی در کشور، اقدامات ناموفق مسئولان برای مقابله با گسترش کرونا و همچنین مشکلات مربوط به ریشه کن کردن نژادپرستی در آمریکا تاکید دارد.

به گفته هاوکینز، نه حزب جمهوریخواه و نه احزاب دموکرات، مسکن، شغل و فرصت هایی را برای آمریکایی ها در سرتاسر کشور فراهم نکردند.

نامزد حزب سبز قادر نخواهد بود در مناظره تلویزیونی پیش از انتخابات با ترامپ و بایدن شرکت کند؛ برای انجام این کار، نظرسنجی ها باید نشان دهند که حداقل 15٪ آمریکایی ها از او حمایت می کنند.

106

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...