انتظار عرضه دمو بازی Cyberpunk 2077 را نداشته باشید


انتظار عرضه دمو بازی Cyberpunk 2077 را نداشته باشید

این روزها انتشار دموهای قابل بازیگر به یک اتفاق نادر تبدیل شده‌اند و اکنون استودیو CD Projekt اعلام کرده است که انتظار عرضه دمو بازی Cyberpunk 2077 را نداشته باشیم. هنوز هم بعضی از توسعه دهندگان هستند که به بازیکنان اجازه می‌دهند پیش از عرضه بازی، بخش‌هایی از آن را تجربه کنند ولی اکنون استودیو CD Projekt اعلام کرده که قصد انجام اینکار را ندارد....

این روزها انتشار دموهای قابل بازیگر به یک اتفاق نادر تبدیل شده‌اند و اکنون استودیو CD Projekt اعلام کرده است که انتظار عرضه دمو بازی Cyberpunk 2077 را نداشته باشیم.

هنوز هم بعضی از توسعه دهندگان هستند که به بازیکنان اجازه می‌دهند پیش از عرضه بازی، بخش‌هایی از آن را تجربه کنند ولی اکنون استودیو CD Projekt اعلام کرده که قصد انجام اینکار را ندارد. امید طرفداران به این موضوع به این خاطر بیشتر شده بود که چندی پیش بعضی از سایت‌ها معتبر توانسته بودند 4 ساعت ابتدایی بازی را تجربه کنند.

در توییتر از استودیو سوال پرسیده شده بود که آیا قصد انتشار دمو بازی Cyberpunk 2077 پیش از عرضه این عنوان نقش‌آفرینی را دارند. در جواب این توسعه دهنده در صفحه مربوط به بازی اعلام کرد که ساخت یک دمو قابل بازی برای عموم کاری بسیار سخت است و به منابع و تست‌های بسیار زیادی نیاز دارد.

این موضوع، دلیل اصلی آن است که این روزها کمتر شاهد عرضه دموهای قابل بازی از سوی توسعه دهندگان هستیم. همچنین با این دموها ریسک لو رفتن اطلاعات از جنبه‌های مخلتلف بازی‌ها بسیار زیادتر می‌شود. همچنین هزینه‌های اضافی باعث شده است که استودیو در این زمینه سرمایه‌گذاری نکنند.

بازی Cyberpunk 2077 در فصل پاییز برای پلی‌استیشن 4، ایکس باکس وان و پی‌سی منتشر شده و از همان ابتدای نسل نهم، بر روی پلی‌استیشن 5 و ایکس‌باکس سری ایکس نیز در دسترس خواهد بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان