جاری شدن سیل در بورالان ماکو خسارت‌هایی برجا گذاشت


جاری شدن سیل در  بورالان  ماکو خسارت‌هایی برجا گذاشت

ارومیه- ایرنا- فرماندار ماکو گفت: بارش شدید باران و جاری شدن سیل در منطقه بورالان این شهرستان موجب بروز خسارت‌هایی به عشایر و برخی زیرساخت‌های این منطقه شد.

حسین عباسی روز ‌یکشنبه در حاشیه بازدید از مناطق و محل‌های سیل‌زده منطقه بورالان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: شب گذشته به دنبال بارش شدید باران در این منطقه سیل جاری شد که موجب بروز خسارت به جاده، پل، چادر عشایر و آبگرفتگی هشت روستای این منطقه شد.

وی در ادامه با بیان اینکه در جریان این سیل جاده بازرگان به بورالان نیز در چند نقطه دچار تخریب شد، افزود: علاوه بر این چند دهنه پل نیز در این منطقه بر اثر شدت بارش باران و سیل تخریب شده است.

فرماندار ماکو اضافه کرد: بلافاصله پس از این حادثه بخشدار به عنوان مدیر بحران منطقه در بخش بازرگان به همراه نیروهای امدادی از جمله هلال احمر، آتش‌نشانی و راهداری سریعا در منطقه حضور یافتند و جاده بازرگان به بورالان را که مسدود شده بود بازگشایی کردند.

عباسی با بیان اینکه این سیل خوشبختانه تلفات جانی نداشته است افزود: در این حادثه بیش از ۱۰۰ راس از دام‌های عشایر این منطقه تلف شدند.

وی افزود: از صبح امروز نیروهای تخمین خسارت از ادارات ذیربط در منطقه حضور یافته و درحال برآوردو بررسی خسارت وارده به عشایر و زیرساخت‌های منطقه هستند.

ماکو یکی از شهرهای شمالی استان آذربایجان‌غربی است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انشا در مورد روستا | 4 انشا زیبا درباره روستا برای پایه های مختلف تحصیلی