راند دوم مسابقه اتریش و یک و دوی مرسدس با همیلتون و بوتاس


راند دوم مسابقه اتریش و یک و دوی مرسدس با همیلتون و بوتاس

دومین مسابقه جایزه بزرگ اتریش با مشکلاتی که به علت بارش شدید باران در تعیین خط ایجاد شده بود سرانجام به گونه‌ای استارت خورد که لوئیس همیلتون توانسته بود خط نخست را از آن خود کند و هم‌تیمی او که پیروز مسابقه قبلی شده بود در اینجا در خط چهارم قرار داشت. خط دوم استارت … The post راند دوم مسابقه اتریش و یک و دوی مرسدس با همیلتون و بوتاس appeared...

دومین مسابقه جایزه بزرگ اتریش با مشکلاتی که به علت بارش شدید باران در تعیین خط ایجاد شده بود سرانجام به گونه‌ای استارت خورد که لوئیس همیلتون توانسته بود خط نخست را از آن خود کند و هم‌تیمی او که پیروز مسابقه قبلی شده بود در اینجا در خط چهارم قرار داشت.

راند دوم مسابقه اتریش و یک و دوی مرسدس با همیلتون و بوتاس

خط دوم استارت را ورشتاپن در اختیار داشت و کارلوس ساینز، راننده فصل بعدی فراری و جانشین فتل هم در خط سوم، باعث شگفتی شده بود. مسابقه در هوایی مناسب آغاز شد. اتفاق خاصی در بین پیشتازان نیافتاد اما اتفاق اصلی در انتهای صف خودروها و بین رتبه‌های دهم و چهاردهم یعنی خودروهای فراری افتاد. چارلز لکلرک با برخورد به خودروی سباستین فتل، با آسیب اساسی به خودروی او، هر دو خودرو را از مسابقه خارج کرد و این اتفاق برای تیم فراری فاجعه و برای تیم‌هایی چون مک لارن، ردبول، رنو و حتی ریسینگ پوینت موهبت بود.

اندکی که از مسابقه گذشت، سه خودروی پیشتاز همان‌طور که انتظار می‌رفت، همیلتون، ورشتاپن و بوتاس بودند. طبق معمول همیلتون با خودروی مرسدس خود فاصله خوبی با سایرین ایجاد کرد.

راند دوم مسابقه اتریش و یک و دوی مرسدس با همیلتون و بوتاس

سرجیو پرز، راننده ریسینگ پوینت یکی از بهترین نمایش‌های خود را داشت و سبقت‌هایی تماشایی از کارلوس ساینز، دنیل ریکاردو و استرول به نمایش گذاشت. او سریع‌ترین دورهای مسابقه را می‌زد و خود را از جایگاه ۱۷ در ابتدای مسابقه به رتبه چهارم رسیده بود و در حال فشار به اکون برای کسب رتبه سوم بود اما در دور پایانی با بدشانسی کامل با برخورد به خودروی اکون باله جلوی خود را از دست داد و به رتبه ششم قناعت کرد.

هرچه مسابقه به انتها نزدیک‌تر می‌شد هیجان نیز افزون می‌شد. ورشتاپن در دور ۶۰ مسابقه با مشکلی کوچک در لبه پایینی باله جلو مواجه شد و همین ایراد کوچک باعث شد تا بوتاس سایه خود را بر او انداخته و سرانجام در دور ۶۷ او را پشت سر گذاشت. ورشتاپن که رتبه دومی را از دست داده بود تصمیم گرفت به پیت لین رفته و با تایرهای نرم و نو برای گرفتن امتیاز سریع‌ترین خودروی مسابقه تلاش کند. اما در همین زمان کارلوس ساینز رکورد سریع‌ترین دور پیست را شکست.

همیلتون با فاصله بسیار خوب مسابقه را تمام کرد در حالی که تهدیدی جدی نیز توسط سایرین احساس نکرد. این اولین پیروزی همیلتون در این فصل و هشتاد و پنجمین پیروزی او در مجموع بود. بوتاس دوم شد و ورشتاپن نیز سکوی سوم را به دست آورد.

راند دوم مسابقه اتریش و یک و دوی مرسدس با همیلتون و بوتاس

لندو نوریس که در مسابقه قبلی رتبه خارق‌العاده سوم را کسب کرده بود نزدیک بود توسط همیلتون لپ شود اما با رتبه پنجم امتیازات خوبی کسب کرد.

نیکلاس لطفی در این مسابقه هم رتبه جالبی کسب نکرد و آخرین راننده‌ای بود که از خط پایان گذشت.

راند دوم مسابقه اتریش و یک و دوی مرسدس با همیلتون و بوتاس

ویدئوی این مسابقه به‌محض آماده شدن به مطلب افزوده خواهد شد.

برچسب ها

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟