واکنش ژوزه مورینیو به دیدار با آرسنال


واکنش ژوزه مورینیو به دیدار با آرسنال

ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی تاتنهام تاکید کرد از اهمیت دربی لندن برای هواداران این تیم مطلع است. نوشته واکنش ژوزه مورینیو به دیدار با آرسنال اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

واکنش ژوزه مورینیو به دیدار با آرسنال

مورینیو: می دانم بازی امشب چه اهمیتی دارد
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۲ تیر ۱۳۹۹ | ۱۸:۵۸
واکنش ژوزه مورینیو به دیدار با آرسنال

ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی تاتنهام تاکید کرد از اهمیت دربی لندن برای هواداران این تیم مطلع است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تاتنهام و آرسنال که هر دو اوضاع چندان مناسبی ندارند و شانس شان برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان چندان زیاد نیست، امشب در دربی لندن به مصاف هم خواهند رفت. ژوزه مورینیو مدعی شد شرایط برای او آنهم وقتی در اواسط فصل هدایت تیمی را بر عهده گرفته آسان نیست.

ژوزه مورینیو گفت:

“من می خواهم تیمم منعکس کننده آنچه سرمربی است باشد. وقتی چنین اتفاقی افتاد احساس می کنید این تیم واقعا تیم من است. البته رسیدن به این هدف نیازمند طی شدن یک روند است و به آسانی حاصل نمی شود. اگر وقتی رخ داد حتی اگر در یک بازی مغلوب شوید و قطعا این اتفاق هم رخ می دهد، شما از داشتن تیم تان رضایت دارید.

آمدن در اواسط فصل به تیمی در این شرایط کار ساده ای نیست. من فکر می کنم این کار در رابطه با فصل بعد مفید باشد و زیرا به شما کمک می کند تا آماده شوید. اما در حال حاضر شرایط به خصوص برای خودم خیلی آسان نیست، زیرا این تنها دومین بار است که در دوران حرفه ایم این کار را انجام داده ام.”

ژوزه مورینیو گفت:

“وقتی من در یک باشگاه کار می کنم، دوست دارم یکی از آنها باشم و دوست دارم آنچه را که هواداران حس می کنند را احساس کنم. وقتی من از باشگاه به باشگاه دیگری می روم احساس جدیدی دارم اما خیلی سریع عادت می کنم. می توانم بگویم لحظه ای که برای اولین بار پایم را در یک باشگاه می گذارم، به صورت خودکار این حس را یاد می گیرم.

بنابراین بله، من یکی از هواداران هستم و آنچه برای هواداران مهم است برای من نیز اهمیت دارد. وقتی من به عنوان سرمربی اینتر هدایت این تیم در دربی را بر عهده دارم، می دانم که این بازی برای هواداران چه معناتی دارد و در رئال مادرید نیز همینگونه بودم.

شما باید در قبال افرادی که باشگاه تان را دوست دارند ، احساس وظیفه و مسئولیت داشته باشید. برای من باشگاه، شور و اشتیاق و عشق متعلق به باشگاهی است که در آن کار می کنم. در این لحظه اگر از من بپرسید که آیا می دانم رویارویی با بزرگ ترین رقیب برای هواداران تاتنهام مهم است، مطمئن باشید آگاه هستم.”

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم وقاحت تمام بهاره رهنما / شوهرندارم این آقا دوست پسرم است!