رینگ چهارم اصفهان ترافیک غرب اصفهان را کاهش خواهد داد


رینگ چهارم اصفهان ترافیک غرب اصفهان را کاهش خواهد داد

ارشد نظامی آجا در استانهای اصفهان،یزد و چهارمحال و بختیاری گفت: تفاهم های خوبی با شهرداری اصفهان داریم و در پروژه هایی که امروز افتتاح میشود ارتش پیش قدم شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ امیرسرتیپ دوم محسن آذرافروز در آیین افتتاحیه پروژه های عمرانی خدماتی منطقه ۶ شهرداری اصفهان گفت: ویژگی منحصر به فرد ارتش جمهوری اسلامی ایران این است که در منطقه اصفهان، بیشترین اراضی ارتش در اصفهان وجود دارد به گونه‌ای که همکاری صد در صد ارتش و شهرداری و نهاد های دیگر را برای توسعه اصفهان نیاز دارد.

وی ادامه داد: تفاهم های خوبی با شهرداری اصفهان داریم و در پروژه هایی که امروز افقتتاح میشود ارتش پیش قدم شده است. زمانی که مطلبی را در باب پروژه های عمرانی به شهرداری پیشنهاد می‌دهیم استقبال میکنند. رینگ چهارم اصفهان ترافیک غرب اصفهان را کاهش خواهد داد و این پروژه‌های تعامل هایی است که ارتش با شهرداری اصفهان انجام داده است.

ارشد نظامی آجا در استانهای اصفهان،یزد و چهارمحال و بختیاری افزود: اگر شهر اصفهان نیازمند چنین برنامه ای است با شهرداری همکاری میکنیم، آمادگی رزمی ارتش در ایجاد پروژه‌ها برای ارتش اهمیت زیادی دارد و در تعاملات حتما در نظر میگیریم.

امیرسرتیپ دوم محسن آذرافروز خاطرنشان کرد: در وزارت خانه توافق هایی شکل گرفته که نیاز به سرعت عمل دارد و از شهرداری درخواست داریم در این تفاهم‌ها قدم بزرگی بردارند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


35 تصویر زمینه دخترانه جدید از عکس های شیک کیوت و با کلاس 2022