واکنش گواردیولا به حضور در لیگ قهرمانان


واکنش گواردیولا به حضور در لیگ قهرمانان

گواردیولا سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی ضمن ابراز رضایت از عملکرد شاگردانش مقابل برایتون، تأکید کرد تیمش شایسته حضور در رقابت‌های فصل آینده لیگ قهرمانان است. نوشته واکنش گواردیولا به حضور در لیگ قهرمانان اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

واکنش گواردیولا به حضور در لیگ قهرمانان

گواردیولا: ما در زمین به لیگ قهرمانان رسیدیم
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۲ تیر ۱۳۹۹ | ۱۶:۳۶
واکنش گواردیولا به حضور در لیگ قهرمانان

گواردیولا سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی ضمن ابراز رضایت از عملکرد شاگردانش مقابل برایتون، تأکید کرد تیمش شایسته حضور در رقابت‌های فصل آینده لیگ قهرمانان است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تیم فوتبال منچسترسیتی شب گذشته (شنبه) در چارچوب هفته سی‌وپنجم لیگ برتر انگلیس موفق شد میزبانش، برایتون را با نتیجه ۵ بر صفر در هم بکوبد. با این نتیجه قهرمان فصل گذشته این رقابت‌ها ۷۲ امتیازی شد و نایب‌قهرمانی خود را مسجل کرد. شاگردان پپ گواردیولا حالا باید منتظر بمانند تا ببینند رأی دادگاه حکمیت ورزش (CAS) درباره فرجام‌خواهی باشگاه منچسترسیتی به حکم محرومیت دو ساله‌شان از حضور در مسابقات اروپایی که توسط یوفا صادر شده، چه خواهد بود. قرار است CAS فردا (دوشنبه ۱۳ جولای/ ۲۳ تیر) نتیجه بررسی این حکم را اعلام کند و در صورتی که این حکم تغییری نکند، تیم پنجم جدول رده‌بندی در پایان فصل به جای منچسترسیتی، سهمیه حضور در رقابت‌های فصل آینده لیگ قهرمانان را خواهد گرفت.

پپ گواردیولا پس از برد تیمش در خانه برایتون به شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورتس» گفت:

از تمامی کار‌هایی که در این دیدار کردیم، راضی بودم. ما نتیجه خوبی به دست آوردیم و سطح بازی خوبی را هم به نمایش گذاشتیم. ما حالا در سطح خیلی خوبی هستیم و آماده بازی در دیدار‌های پایانی لیگ برتر و لیگ قهرمانان هستیم. با وجود اینکه در بازی با ساوتهمپتون فوق‌العاده بودیم، اما نتیجه آن بازی را به دست فراموشی سپرده‌ایم. فوتبال گاهی اوقات عجیب می‌شود. ما در بازی با ساوتهمپتون تنها نتوانستیم به گل برسیم. ما تیمی هستیم که موقعیت‌هایی زیادی خلق می‌کنیم و در این بازی آن‌ها را تبدیل به گل کردیم.

پپ گواردیولا سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی در ادامه صحبت‌هایش درباره محرومیتی که یوفا برای این باشگاه به دلیل نقض قوانین بازی جوانمردانه مالی یوفا وضع کرده، اظهار داشت:

ما سهمیه حضور در لیگ قهرمانان اروپا را به دست آوردیم که حداقل نیاز این باشگاه بود و این بازیکنان این کار را در ۶ یا ۷ سال اخیر انجام داده‌اند. ما در زمین سهمیه حضور در لیگ قهرمانان را گرفتیم و امیدواریم روز دوشنبه یوفا (دادگاه CAS باید درباره حکم یوفا تصمیم نهایی را بگیرد) اجازه دهد این بازیکنان فصل آینده در لیگ قهرمانان بازی کنند. آن‌ها شایسته حضور در لیگ قهرمانان هستند.

وی همچنین در تمجید از بال انگلیسی‌اش که در این بازی برای سومین بار در فصل جاری هت‌تریک کرد، خاطرنشان کرد:

مدت طولانی است که استرلینگ کیفیت بازی‌اش بهتر شده است. ضربات تمام‌کنندگی و شوتزنی رحیم بهتر شده است، چون او سخت تمرین می‌کند. این برای ما خوب است که استرلینگ را در پایان فصل در اختیار داریم.

سرمربی منچسترسیتی همچنین درباره مهاجم برزیلی‌اش که سرانجام در این بازی پایش به گلزنی باز شد، گفت:

ژسوس عالی جنگید. پیش از اینکه گابریل گلزنی کند، ما از عملکرد او در زمین راضی بودیم. ژسوس در این بازی تنها گلزنی نکرد، بلکه موقعیت‌های زیادی هم خلق کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تالاب‌ های چهارمحال‌ و بختیاری از جاذبه های گردشگری در نوروز + عکس