کاهش شیب ابتلا به کرونا در خوزستان/ ترخیص بیمارستان منفرد نیاکی اهواز از ارایه خدمات کرونایی


کاهش شیب ابتلا به کرونا در خوزستان/ ترخیص بیمارستان منفرد نیاکی اهواز از ارایه خدمات کرونایی

استاندار خوزستان گفت: خوشبختانه شرایط شیوع کرونا در 10 روز گذشته نزولی بوده است و امروز نیز یک بیمارستان اهواز که بیماران کرونایی در آن بستری می‌شدند را از ارایه خدمات به بیماران مبتلا به کرونا ترخیص دادیم.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، غلامرضا شریعتی امروز در نشست ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا که در محل استانداری برگزار شد، با بیان اینکه ابتلا به کرونا در استان طی ۱۰ روز گذشته نزولی بوده است، اظهار کرد: امروز بیمارستان شهید منفرد نیاکی اهواز که فقط دارای سه بیمار کرونا بود را از ارایه خدمات کرونایی ترخیص کردیم و این بیمارستان از بیماران مبتلا به کرونا تخلیه شد.

او گفت: این وضعیت، نتیجه کار ارزنده مردم و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی است اما برای ادامه این روند کاهشی باید همچنان استفاده از ماسک و دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنیم.

استاندار خوزستان افزود: در حال حاضر میزان مرگ و میر و بستری بیماران مبتلا به کرونا در خوزستان رو به روند نزولی است؛ این زحمات نباید هدر داده شود و نباید به وضعیت قبلی برگردیم که این مساله به رعایت مردم بستگی دارد.

شریعتی بیان کرد: در این جلسه مقرر شد سازمان صنعت و معدن و تجارت بر تولید و توزیع ماسک در سطح استان نظارت داشته باشد و قیمت ماسک به گونه‌ای تعیین شود که همه مردم توانایی خرید داشته باشند و اداره‌کل امور اجتماعی استانداری نیز باید در این زمینه مراقبت کند.

رییس ستاد مدیریت کرونا در خوزستان در پایان تاکید کرد: سازمان صمت باید به طور مستمر در خصوص استفاده از ماسک در پاساژها و مراکز تجاری نظارت کند تا در صورت ادامه عدم رعایت، پلمب شوند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اخبار پزشکی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم وقاحت تمام بهاره رهنما / شوهرندارم این آقا دوست پسرم است!