باقری‌کنی: حقوق بشر آمریکایی از نوع مُغولی است!


باقری‌کنی: حقوق بشر آمریکایی از نوع مُغولی است!

معاون امور بین الملل و حقوق بشر قوه قضاییه با تأکید بر اینکه حقوق بشر آمریکایی، حقوق بشر مُغولیست، گفت: در حقوق بشر آمریکایی، زندگی معنا ندارد، انسان‌ها باید یا برده باشند یا مرده.

به گزارش مشرق، علی باقری، معاون امور بین الملل و حقوق بشر قوه قضاییه در حاشیه‌ی بازدید از نمایشگاه کارتون و کاریکاتور "نمی‌توانم نفس بکشم" که از ۲۱ خردادماه در گالری عالی حوزه هنری تهران برپا شده، در رابطه با جنایات آمریکایی‌ها، اظهار کرد: هر جایی از کره‌ی زمین که آمریکایی‌ها به آن‌جا وارد شده‌اند، نمایشگاه واقعی حقوق بشر آمریکایی در آنجا برپا است.

بیشتر بخوانید:

کالامارد: آمریکا با ترور ژنرال سلیمانی اصل حاکمیت را تحریف کرد

معاون امور بین الملل و حقوق بشر قوه قضاییه خاطرنشان کرد: واقعیت‌های حقوق بشر آمریکایی را باید در عراق و افغانستان و فلسطین و یمن جستجو کرد؛ جایی که جان انسان‌ها به اندازه‌ی بند پوتین دانکی‌های متجاوز و اشغالگر هم ارزش ندارد.

وی افزود: ملت ایران چند دهه است که با همه‌ی وجود ماهیت ضدانسانی حقوق بشر آمریکایی را لمس کرده‌است و به همین جهت شعار مرگ بر امریکا، فریاد ملت مظلومیست که زخم حقوق بشر آمریکایی بر اندام آن هویداست؛ از کودتا در دهه‌ی ۳۰ تا حمایت از اشغالگری و تروریسم در دهه‌ی ۶۰ و اکنون نیز تهدید و تحریم، این‌ها جلوه‌های عینی حقوق بشر آمریکایی در ایران است.

ببینید:

فیلم/ آمریکا بهشت رؤیاها نیست

معاون امور بین‌الملل و حقوق بشر قوه قضائیه، تصریح کرد: هنرمندان متعهد، رزمندگان بدون مرز انقلاب اسلامی هستند که با شعار برخاسته از شعور انسانی، اسلامی و انقلابی، ملت‌ها را از افتادن در دام ظاهرسازی‌های فریبنده‌ی متجاوزان و سلطه‌گران نجات می‌دهند.

وی در ادامه با بیان اینکه هیچ نمایشگاهی توانایی نمایش عمق و ابعاد ضدانسانی رفتار رژیم آمریکا در قبال ملت‌ها را ندارد، بیان کرد: آزادگی هنر و هنرمند، ضامن استقلال و آزادی ملت است، از این‌رو صیانت از حقوق ملت‌ها و ایستادگی در برابر تجاوز و زیاده‌خواهی قدرت‌ها که بسترساز تعالی جامعه و پیشرفت کشور است، رسالت اصلی هنر و هنرمند انقلاب اسلامی است.

ببینید:

فیلم/ کینه حقوق‌بگیران ترامپ از سردار سلیمانی

باقری با تأکید بر اینکه حقوق بشر آمریکایی، حقوق بشر مُغولیست، گفت: در حقوق بشر آمریکایی، ملت‌ها باید تسلیم خواسته‌ها و زیاده‌خواهی‌های رژیم آمریکا شوند که در این صورت از حقوق بردگی برخوردار خواهند شد، ولی چنانچه از انجام خواسته‌های این رژیم سرپیچی کنند و قصد داشته باشند تا از هویت خود صیانت کرده و تسلیم آمریکا نشوند، هیچ حقی حتی حق حیات هم نخواهند داشت.

وی افزود: در حقوق بشر آمریکایی، زندگی معنا ندارد، انسان‌ها باید یا برده باشند یا مرده.

معاون امور بین‌الملل و حقوق بشر قوه قضائیه با اشاره به ناکامی آمریکایی‌ها در مواجهه با ملت ایران اذعان کرد: ملت ایران با اتخاذ راهبرد مقاومت فعال به آمریکایی‌ها فهماند نه تنها تسلیم زیاده‌خواهی‌های نامشروع آن‌ها نشده و نخواهد شد، بلکه با باور به نصرت الهی و اتکاء به ظرفیت‌های درونی، ترفند نخ‌نمای تحریم برای تسلیم را به الگوی پیشرفت در سایه‌ی تحریم تبدیل خواهد کرد.

وی در پایان سخنانش با اشاره به این که فشار حداکثری علیه جمهوری اسلامی، بهای سرپیچی ملت ایران از بردگی آمریکا است بیان کرد: مذاکره، فرش قرمز آمریکایی‌ها برای ورود ملت‌ها به تالار تسلیم است، به همین جهت آمریکایی‌ها پس از برجام هسته‌ای به‌دنبال برجام موشکی و برجام منطقه‌ای بودند تا مؤلفه‌های قدرت ملت ایران را که ضامن صیانت از سربلندی و آزادگی این ملت است، سلب کنند؛ اما دفاع مقدس ملت ایران در پاسداری از هویت اسلامی و انقلابی و ملی خود آن‌ها را ناکام گذاشت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اعدام برای کارگردان شیطان صفت / 2 دختر هنرجو را در تله شوم خود انداخت + جزییات