پیشکسوت استقلال: باشگاه باید پشت «فرهاد» بایستد


پیشکسوت استقلال: باشگاه باید پشت «فرهاد» بایستد

ایران اکونومیست- پیشکسوت باشگاه استقلال با بیان اینکه عده‌ای دوست ندارند استقلال نتایج لازم را بگیرد، گفت: باشگاه برای پایان یافتن حواشی هر چه زودتر موضع خود را در مورد ادامه همکاری با فرهاد مجیدی مشخص کرده و پشت وی بایستد.

پیشکسوت استقلال: باشگاه باید پشت «فرهاد» بایستد

محمد مومنی در مورد دیدار استقلال برابر تراکتور که با تساوی بدون گل خاتمه یافت، گفت: با توجه به اینکه استرس کرونا در هر دو تیم موج می‌زد، بازی در نیمه اول پایاپای بود و کیفیت چندانی نداشت. مطابق آن عملکرد فنی تیم‌ها هم خوب نبود. در نیمه دوم اما استقلال با توجه به اینکه بیشتر به کسب امتیاز احساس نیاز کرد، هجومی‌تر ظاهر شد و موقعیت‌هایی را هم بدست آورد که نتوانست از آنها بهره لازم را ببرد.

وی افزود: از خودگذشتگی در استقلال باید بیش از پیش دیده شود. در این نیمه موقعیت‌هایی توسط قائدی، دیاباته و حتی رضاوند از بین رفت. استقلال برای موفقیت باید بیشتر قدر این موقعیت‌ها را بداند.

مومنی در مورد اینکه برخی معتقد هستند که استقلال در این بازی کمبود بازیکن داشت، تاکید کرد: تیم در ابتدای فصل با ۲۵ بازیکن بسته می‌شود و باید تمام بازیکنان در شرایط یکسانی قرار داشته باشند. من این را قبول ندارم که استقلال کمبود بازیکن داشت. البته مشکلاتی به وجود آمده بود که غیر قابل انکار است.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با اشاره به غیبت هواداران در این دیدار تصریح کرد: هواداران روح فوتبال هستند و بازی بدون هوادار برای تیم‌هایی که عادت به بازی در ورزشگاه خالی ندارند، مضر است. هواداران همیشه برای کسب نتایج خوب انگیزه بالایی به تیم می‌دهند که در غیاب آنها ادامه کار سخت است.

وی در خصوص اینکه استقلال در چند بازی اخیر نتایج لازم را نگرفته، گفت: فرهاد مجیدی به عنوان فردی که مسوولیت فنی تیم را به عهده گرفته است، باید پاسخگو باشد. از طرفی باشگاه استقلال با انتخاب فرهاد مجیدی جوانگرایی کرده و باید پشت این انتخاب بایستد تا مهره سوزی نشود.

مومنی در مورد حواشی که در مورد تغییر سرمربی تیم برای فصل آینده مطرح می‌شود، اضافه کرد: باشگاه باید به سرعت موضع محکم خود را در این باره اعلام کند و پشت سرمربی تیم بایستد. فرهاد مجیدی سالیان سال برای استقلال افتخار آفریده و در این شرایط استقلال باید پشت او باشد. متاسفانه افرادی هستند که دوست ندارند استقلال نتیجه بگیرد و مدام به پیکره این تیم ضربه می‌زنند.

پیشکسوت استقلال در رابطه با اینکه چه جایگاهی را برای آبی‌پوشان در پایان فصل تصور می‌کند، گفت: نباید برای کسب سهمیه چشم‌مان به جام حذفی باشد. باید از همین مسابقات لیگ برای کسب سهمیه استفاده کنیم و ناامید نشویم زیرا عملکرد استقلال در نیمه دوم بازی با تراکتور این امیدواری را به ما داد تا بازی‌های خوبی را از تیم شاهد باشیم.

ایرنا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل