علی‌نژاد: اسکیت به سبد مدال‌آوری ایران در آسیا اضافه خواهد شد


علی‌نژاد: اسکیت به سبد مدال‌آوری ایران در آسیا اضافه خواهد شد

تهران- ایرنا- معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان، گفت: برنامه‌ریزی فدراسیون می‌تواند بازی‌های آسیایی آینده را به نقطه عطفی برای این رشته تبدیل کرده و اسکیت را به سبد مدال‌آوری ایران اضافه کند.

مهدی علی‌نژاد روز یکشنبه در دیدار با مسوولان فدراسیون اسکیت اظهار داشت: امروز جغرافیای ورزش به سمت رشته‌هایی رفته است که ورزش‌های خیابانی یا مدرن هستند. ورود اسکیت به بازی‌های المپیک بیانگر این مهم است که کمیته بین‌المللی المپیک نیز توجه ویژه‌ای به رشته‌های جوان پسند دارد.

وی ادامه داد: اسکیت به عنوان ورزشی مفرح و جذاب است و مورد توجه خانواده‌ها قرار دارد و می‌تواند به سلامتی و نشاط جامعه کمک کند. لازمه‌اش دسترسی مردم به امکانات است تا زمینه توسعه همگانی این رشته بوجود آید.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان یادآور شد: اسکیت در ابعاد قهرمانی به دلیل تنوع و نیز بخاطر قرار گرفتن در بازی‌های المپیک و آسیایی اهمیت بسیاری دارد. با سرمایه‌گذاری در این رشته در آینده می‌توان اتفاقات خوبی را برای ورزش ایران رقم بزند.

وی اضافه کرد: بدست آوردن کرسی نایب رییسی آسیایی برای ایران از جمله کرسی‌های موثر بین‌المللی محسوب می‌شود. امیدوارم مسوولان فدراسیون در کسب کرسی‌های جهانی نیز موفق ظاهر شوند.

علی نژاد در بخش دیگری از سخنانش بازی‌های آسیایی ٢٠٢٢ را برای اسکیت مهم ارزیابی کرد و توضیح داد: برنامه‌ریزی فدراسیون می‌تواند بازی‌های آسیایی آینده را به نقطه عطفی برای این رشته تبدیل کند و اسکیت را به سبد مدال‌آوری ایران اضافه سازد.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان عنوان کرد: فدراسیون اسکیت باید توجه ویژه‌ای به رشته اسکیت بورد داشته باشد. وزارتخانه هم این فدراسیون را که در سال ٩٨ عملکرد خوبی داشته در راستای اهدافش حمایت خواهد کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان