اعتراض به نحوه برخورد با زندانیان در آمریکا


گروهی از تظاهرکنندگان در شهر پکین ایالت ایلینوی تجمع و به نحوه برخورد اداره زندان‌های آمریکا با زندانیان اعتراض کردند.

اعتراض به نحوه برخورد با زندانیان در آمریکا

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از شبکه تلویزیونی «WMBD News»، گروهی از تظاهرکنندگان در شهر پکین ایالت ایلینوی تجمع و به نحوه برخورد اداره زندان‌های آمریکا با زندانیان اعتراض کردند.

معترضان در مقابل مرکز ندامتگاه فدرال گرد هم آمدند، به نظام زندان‌ها اعتراض کردند و خواستار اصلاح و تغییر اداره زندان‌ها شدند.
خبرنگار گفت: حدود ۲۰ معترض روز شنبه در شهر پکین ایالت ایلینوی گرد هم آمدند و خواستار اصلاح زندان‌ها شدند.
یکی از معترضان گفت: با زندانیان به مثابه حیوان برخورد می‌شود! زندانیان در حال حاضر در گرمای ۴۸ درجه سانتی گراد در زندان به سر می‌برند و هیچ پنکه‌ای در کار نیست.
خبرنگار افزود: همسر دیانا داونینگ در زندان به سر می‌برد. او به همراه یک زن دیگر این تظاهرات محلی را هماهنگ کردند. این اقدام به عنوان بخشی از درخواست‌های ملی برای اصلاح زندان‌ها صورت گرفته است. معترضان معتقدند اداره زندان‌ها تلاش کافی برای جلوگیری از انتقال کووید ۱۹ به زندانیان انجام نمی‌دهد.
دیانا داونینگ گفت: آن‌ها ویروس کرونا را از طریق وسایل حمل و نقل به این زندان وارد کردند.
یکی دیگر از معترضان به نام جنی لی که پسرش در زندان است، گفت: پسرم در طول این بیماری سه بار جا به جا شده است. تا همین اواخر از او آزمایش گرفته نشده بود.
خبرنگار افزود: این گروه می‌گوید اقلام بهداشتی و تجهیزات محافظت شخصی برای کارکنان و زندانی ها، نه در سطح محلی و نه در سطح فدرال وجود ندارد.
دیانا داونینگ گفت: در حالی که زندان‌ها شلوغ هستند، امکان فاصله گذاری اجتماعی وجود ندارد و به همین علت زندانیان هر لحظه نگران ابتلا به کرونا هستند.
جنی لی گفت: این‌ها عزیزان ما هستند؛ پسران، دختران، پدران، پدربزرگان ما هستند؛ آن‌ها انسان هستند. خانواده‌هایی که اینجا هستند دوست دارند عزیزانشان سالم به خانه بازگردند.
خبرنگار در پایان گفت: اکنون وقت آن است که اداره زندان‌ها اقداماتی انجام دهد و با زندانیان بهتر رفتار کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر بهار + مجموعه اشعار بلند، کوتاه، دو بیتی و شعر نو از شاعران مختلف با موضوع بهار