حوادث هفته اخیر اصفهان یک کشته و 38 مصدوم داشت


حوادث هفته اخیر اصفهان یک کشته و 38 مصدوم داشت

اصفهان- ایرنا- وقوع هشت مورد حادثه مختلف شامل انفجار مواد محترقه، سوانح رانندگی و انفجار کپسول سی ان جی در اصفهان در یک هفته گذشته موجب جان باختن یک دختر جوان و مصدوم شدن 38 تَن دیگر شد.

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی اصفهان روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ۱۶ دقیقه بامداد امروز انفجار مواد محترقه هنگام ساخت ترقه در فلاورجان موجب مصدوم شدند پنج پسر ۱۸ تا ۲۰ ساله شد.

غفور راستین بیان کرد: این افراد پس از دریافت خدمات اولیه درمانی به مرکز درمانی امام (ره) فلاورجان و ۹ دی خمینی‌شهر اعزام شدند.

شهرستان فلاورجان در ۱۶ کیلومتری غرب اصفهان قرار دارد.

وی همچنین در تشریح حادثه واژگونی خودروی سواری Roa که ساعت ۲۳ و ۲۷ دقیقه شب گذشته در کیلومتر ۴۵ جاده نایین به اردستان رخ داد، امه داد: این حادثه پنج مصدوم شامل 2 مرد، یک زن و دو کودک برجاگذاشت که به بیمارستان حشمتیه نایین منتقل شدند.

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی اصفهان تصریح کرد: سانحه برخورد 2 خودروی پراید و سمند در زیرگذر قهنویه به طرف مجتمع فولاد در مبارکه شنبه شب ۶ نفر شامل 2 کودک، 2 زن و دو مرد دچار مصدومیت که به بیمارستان محمد رسول الله مبارکه منتقل شدند.

فوریت‌های پزشکی شهرستان مبارکه با برخورداری از پنج پایگاه شامل سه پایگاه شهری - جاده‌ای، یک پایگاه جاده‌ای و یک پایگاه شهری، یک اتاق فرمان ۱۱۵، هفت دستگاه خودروی آمبولانس و ۲۳ پرسنل در حال ارائه خدمات اورژانس پیش بیمارستانی است.

شهرستان مبارکه در ۴۵ کیلومتری جنوب غربی اصفهان قرار دارد.

وی درباره حادثه تصادف 2 دستگاه خودروی پراید و ساینا در ابتدای اتوبان ذوب آهن اصفهان در ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه شب گذشته اظهارداشت: سه زن و چهار مرد در این حادثه مصدوم و برای تکمیل مراحل درمانی به بیمارستان‌های الزهرا (س) و آیت الله کاشانی منتقل شدند.

اتوبان ذوب آهن یکی از بزرگراه‌های اصفهان به سمت غرب استان و از مسیرهای پرتردد این منطقه است.

راستین همچنین گفت: انفجار ترقه در جشن عروسی در تالاری در فیروزآباد نجف‌آباد روز جمعه موجب صدمه دیدن ۶ مرد بین سنین ۳۵ تا ۴۰ سال که بیشتر آن‌ها سوختگی تا ۴۰ درصد داشتند شد.

وی اضافه کرد: این افراد توسط سه واحد امدادی اورژانس ۱۱۵ برای درمان به بیمارستان شهید منتظری نجف‌آباد منتقل شدند.

شهرستان ۳۰۰ هزار نفری نجف‌آباد در ۳۰ کیلومتری غرب اصفهان قرار دارد.

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی اصفهان درخصوص برخورد خودروی سواری با یک عابر پیاده در بزرگراه شهید ردانی‌پور شهر اصفهان نیز بیان کرد: این حادثه پنج مصدوم شامل سه مرد و ۲ زن دربرداشت که توسط دو دستگاه آمبولانس پیش بیمارستانی به بیمارستان آیت الله کاشانی منتقل شدند.

بزرگراه شهید ردانی پور در حلقه سوم ترافیکی شهر اصفهان قرار دارد.

حلقه سوم ترافیکی اصفهان بعنوان بیرونی ترین مسیر حرکت وسایط نقلیه نسبت به مرکز شهر در شمال، شرق و غرب شهر به طول ۴۰ کیلومتر بصورت حلقه ای احداث شده است و در طول مسیر آن ۱۳ بزرگراه درون شهری و ۲۰ تقاطع غیرهمسطح وجود دارد.

بزرگراه های شهید اقارب پرست، شهید ردانی پور، شهید کشوری و شهید خرازی، شهید صیاد شیرازی، شهید آقابابایی، شهید میثمی، شهدای صفه، شهید حبیب الهی، شهید همت، شهید چمران، شهید اردستانی و میرزا کوچک خان جنگلی در این حلقه قرار گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: حادثه انفجار کپسول سی ان جی ظهر روز چهارشنبه روبروی آب و فاضلاب نایین نیز دو مرد را مصدوم و راهی بیمارستان حشمتیه این شهر کرد.

فوریت‌های پزشکی شهرستان نایین با برخورداری از ۶ پایگاه، یک اتاق فرمان مشترک با شهرستان خور و ۴۲ نفر تکنسین و امدادگر ۲۴ ساعته به مصدومان و بیماران اورژانسی خدمات ارایه می‌کنند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان نیز روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا از مرگ دختری جوان در سانحه واژگونی خودروی سواری در اتوبان مسکن مهر فولادشهر خبر داد و گفت: این حادثه صبح روز گذشته سامانه ۱۲۵ آتش نشانی گزارش و ۲ دستگاه خودروی اطفائیه و نجات از ایستگاه شماره ۲ سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری فولادشهر به محل حادثه اعزام شدند .

فرهاد کاوه آهنگران خاطرنشان کرد: آتش‌نشان‌ها پس از رسیدن در محل به تامین ایمنی جاده اقدام کردند و پس از انجام اقدامات اولیه و اطمینان از ایمنی محل حادثه سرنشینان مصدوم خودرو را به عوامل اورژانس و فرد فوت شده را نیز به عوامل انتظامی تحویل دادند .

وی افزود: دختر ۲۰ ساله در صحنه تصادف به دلیل شدت جراحات جان خود را از دست داد و دو نفر از سرنشینان دیگر که دو دختر ۱۷ و ۲۰ ساله بودند نیز به دلیل مصدومیت به مراکز درمانی منتقل شدند.

علت بروز این حوادث توسط پلیس راه در دست بررسی است.

فولادشهر که در سال ۱۳۷۳به عنوان یک شهر جدید فعالیت خود را آغاز کرده در ۲۸ کیلومتری جنوب غربی اصفهان در محور ارتباطی اصفهان شهرکرد واقع شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اصفهان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اینم از طرز تهیه آش گوشت + فیلم