نارضایتی دولت از روند پرداخت تسهیلات به واحدهای آسیب‌دیده از کرونا


نارضایتی دولت از روند پرداخت تسهیلات به واحدهای آسیب‌دیده از کرونا

استاندار بوشهر گفت: پرداخت تسهیلات بانکی به واحدهای تولیدی آسیب دیده ناشی از کرونا در استان رضایت‌بخش نیست، لذا ضرورت دارد شورای هماهنگی بانک ها و ادارات کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی علت این موضوع را گزارش کنند.

عبدالکریم گراوند پیش از ظهر امروز در نشست شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی با اشاره به پرداخت تسهیلات بانکی به واحدهای تولیدی آسیب دیده ناشی از شیوع کرونا اظهار کرد: دولت از روند پرداخت تسهیلات به واحدهای آسیب دیده ناشی از شیوع کرونا رضایت ندارد.

وی بیان کرد: شورای هماهنگی بانک های استان و اداره کل تعاون علت کند بودن روند پرداخت ها را شناسایی کرده و گزارش هفتگی ارائه کنند.

استاندار بوشهر تصریح کرد: با توجه به شرایط موجود بین نظام اداری و بخش خصوصی استان بوشهرجبهه گیری متقابلی وجود نداشته و این دو بخش در تلاش برای رونق تولید و شکوفایی اقتصاد استان هماهنگی دارند.

گراوند تاکید کرد: ارتباط سازنده و مفیدی بین بخش دولتی و خصوصی در استان شاهد هستیم و این امر فرصت بسیار خوبی برای رونق تولید در استان است.

استاندار بوشهر با اشاره به شرایط شیوع کرونا در استان بوشهر اظهار داشت: مدیران اجرایی در استان برای جلوگیری از ایجاد تجمع در ادارات تدابیر لازم را بیندیشند.

وی افزود: با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک از سوی همه هم استانی ها، روند این بیماری در استان بهبود خواهد یافت.

استاندار بوشهر با قدردانی از توجه مردم استان به رعایت پروتکل های بهداشتی اضافه کرد: توجه به پروتکل های بهداشتی و استفاده از ماسک نشان از فرهنگ والای مردم استان بوشهر دارد.

مقام عالی دولت در استان بوشهر گفت: همه کارکنان دستگاه های اجرایی موظف به استفاده از ماسک در محل کار هستند و کارمندی که بدون ماسک باشد برای وی غیبت محاسبه شده ضمن اینکه خدمات اداری هم به مراجعان بدون ماسک داده نخواهد شد.

استاندار بوشهر در بخش دیگری از این نشست با اشاره به ضرورت رونق بندر بوشهر عنوان کرد: با توجه به اهمیت رونق بندر بوشهر، دستگاه های مرتبط زمینه لازم برای تخلیه و ترخیص کالا از بندر بوشهر را فراهم کرده و موانع اداری برای تسریع در ترخیص کالاها برداشته شود.

عبدالکریم گراوند خاطرنشان کرد: تقویت بندر بوشهر در گرو این است که تلاش کنیم کشتی های بیشتری در بندر بوشهر پهلو بگیرد و ظرفیت های موجود در این بندر را احیا کنیم.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس عجیبی که منوچهر هادی از دخترش موقع سال تحویل رو کرد+ عکس