با رعایت پروتکل‌ها، فعالیت تیم‌های پایه متوقف نمی‌شود


با رعایت پروتکل‌ها، فعالیت تیم‌های پایه متوقف نمی‌شود

رئیس هیئت والیبال استان اصفهان گفت: آموزش پایه این رشته در قالب کانون‌های والیبال با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و تاییدیه بازگشایی باشگاه‌ها از طرف ستاد ملی مبارزه با کرونا و فدراسیون پزشکی ورزشی ادامه می‌یابد.

تیمور باجول در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به بررسی و ارزیابی عملکرد هیئت والیبال استان اصفهان در سال ۱۳۹۸ توسط فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران، این هیئت در بین ۳۲ استان کشور رتبه دوم را کسب کرده است. باید سعی کنیم نقاط ضعفمان را رفع کنیم تا نقش پررنگ تری در والیبال کشور داشته باشیم.

وی افزود: در سال گذشته در بخش بانوان در رده‌های نونهالان، نوجوانان، جوانان و امید قهرمان و نایب قهرمان کشور شدیم. در بخش زنان با تیم‌های ذوب آهن و باریج اسانس کاشان در لیگ برتر حضور داشتیم و تیم ذوب و ریخته گری در دسته یک، در سال جدید مجوز حضور در لیگ برتر را پیدا کردند و در بخش مردان نیز تیم سپاهان اصفهان در لیگ برتر و صنعت فرش حداد و فرش گل نقش آران و بیدگل در دسته یک حضور داشتند.

وی ادامه داد: هیئت والیبال استان اصفهان طبق روال سال‌های پیشین طبق تقویم فدراسیون والیبال ایران برنامه ریزی و همانند روال سال های گذشته مسابقات مختلف استانی را در قالب لیگ های استانی، قهرمانی، مناسبتی و تفریحی برگزار خواهد کرد. کلاس های آموزش مربی‌گری و داوری و دوره های بازآموزی و سمینارهای مختلفی را با تلاش کمیته آموزش هیئت برای بالابردن سطح علمی و عملی متخصصان این رشته سال گذشته برگزار کردیم که امسال نیز آن ها را به صورت منظم و مستمر ادامه خواهیم داد.

رئیس هیئت والیبال استان اصفهان، خاطرنشان کرد: متاسفانه امسال با توجه به کنسل شدن مسابقات قهرمانی کشور به دلیل شرایط و شیوع ویروس کرونا مسابقه ای در استان در سطح قهرمانی انجام نخواهد شد. اما آموزش پایه والیبال در قالب کانون‌های والیبال با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و تاییدیه بازگشایی باشگاه ها از طرف ستاد مبارزه با کرونا و فدراسیون پزشکی ورزشی ادامه می‌یابد.

وی تصریح کرد: در این راستا هیئت والیبال استان اصفهان، خود را ملزم به تشکیل ستاد نظارتی بر عملکرد کانون ها در شرایط کرونا دانسته و کمیته‌ای متشکل از ناظران برای بازرسی محدودیت در تعداد والیبال آموزانِ هر کانون ایجاد کرده است. البته در شرایط کنونی، خانواده ها هم به دلیل ترس از این بیماری استقبال چندانی از بازگشایی باشگاه‌ها نکرده‌اند.

باجول گفت: کسب رتبه دوم کشوری مرهون تلاش، تدبیر و برنامه ریزی مناسب و دقیق و کمک شایان نایب رئیس هیئت و کادر اجرایی، کمیته های مربیان، داوران، بازیکنان و روسای هیئت های شهرستان های استان اصفهان بوده است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اصفهان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس عجیبی که منوچهر هادی از دخترش موقع سال تحویل رو کرد+ عکس