کنایه سرمربی آتالانتا به فیفا؛ با قوانین فعلی بهترین راه قطع دست بازیکنان است


کنایه سرمربی آتالانتا به فیفا؛ با قوانین فعلی بهترین راه قطع دست بازیکنان است

تهران- ایرنا- سرمربی خشمگین تیم فوتبال آتالانتا پس از تساوی تیمش برابر یوونتوس گفت که تنها راه اجتناب از پنالتی به دلیل برخورد توپ به دست بازیکنان برمبنای قوانین فعلی، قطع دست‌های آنان است.

«جیان پیرو گاسپرینی» در دیدار تیمش برابر تورینی‌ها شاهد تقدیم شدن دو پنالتی از سوی تیمش به دلیل خطای هند به بانوی پیر بود؛ پنالتی‌های که به صدرنشین سری‌آ اجازه داد تا دو بار به بازی برگردد.

هر دو خطای هند تصادفی بود به طوری که توپ در اولین مورد «مارتن دو رون» و سپس «لوئیس موریل» از فاصله‌ای بسیار نزدیک به دستان آنان برخورد کرد اما به دلیل موقعیت قرارگیری دست‌هایشان، داور در هر دو مورد چاره‌ای جز اعلام پنالتی نداشت.

گاسپرینی در این باره گفت: اینها قوانین هستند دست کم در ایتالیا اینگونه است. چه کاری از دست ما بر می‌آید؟ بریدن دست بازیکنان؟

وی ادامه داد: این اولین باری نیست که چنین پنالتی اعلام می‌شود، مواردی از این دست بسیار زیاد بوده اند. آیا در سایر لیگ‌های جهان هم قوانین اینگونه تفسیر می‌شوند؟ باید نوع تفسیر خود را از قوانین تغییر دهیم.

این تساوی ۲ بر ۲ آتالانتا را در رده سوم جدول نگه داشت و هم اکنون اختلاف امتیاز این تیم با یووه ۹ امتیاز بوده و تا پایان رقابت‌ها ۶ بازی دیگر باقیمانده است.

گاسپرینی در ادامه تاکید کرد: برابر صدرنشین لیگ خیلی خوب بازی کردیم. از عملکرد بازیکنان بسیار رضایت دارم و از اینکه برنده نشدیم بسیار ناراحت و ناامید.

گاسپرینی با اشاره به اینکه حتی اگر آتالانتا اختلاف امتیاز را با یوونتوس به ۶ می‌رساند، باز هم شانسی برای قهرمانی نداشت، تصریح کرد: جام از دست یووه رها نمی‌شود. معتقدم که اسکودتو راهی است برای ما تا خودمان را برای حضور در یک چهارم لیگ قهرمانان به بوته آزمایش بگذاریم؛ تورنمنتی که قصد داریم در آن خودمان را خوب نمایش دهیم.

آتالانتا در این مرحله باید در لیسبون پرتغال به مصاف پاری‌سن‌ژرمن برود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری