خرید پرفکت مانی


خرید پرفکت مانی

در این گزارش با نحوه خرید پرفکت مانی و خرید وب مانی و سایر ارزهای دیجیتال آشنا و فروشگاه معتبر آنلاین دیجی دلار در این حوزه به شما معرفی می شود.

احتمالا این روزها در اخبار و رسانه‌ها درباره‌ ارز دیجیتال چیزهایی شنیده اید و در میان گشت ‌و گذارتان در سایت‌‌های مختلف با مطلبی درباره پرداخت الکترونیک و صرافی های دیجیتال برخورد داشته‌اید. حتما کلماتی همچون بیت کوین، پرفکت مانی، ووچر و ... به گوشتان خورده است. در این مطلب قرار است شما را تا حدی با چند سیستم پرداخت الکترونیک مطمئن آشنا کنیم

خرید پرفکت مانی ارزان

اگر بخواهیم خیلی خلاصه و مختصر بگوییم پرفکت مانی یک سیستم پرداخت الکترونیک در اینترنت است که امن ترین و ساده ترین خدمات مالی را برای انتقال وجه درسراسر دنیا ارائه می کند و هر فرد به راحتی می تواند یک حساب کاربری درپرفکت مانی ایجاد کرده و از خدمات متنوع آن بهره مند شود. این تعریف خیلی ساده است و بسیاری از جنبه‌های آن را نادیده می‌گیرد، اما برای شروع کار کافی به نظر می‌رسد.

با خرید و فروش پرفکت مانى می‌توانید با آن سفارش‌ آنلاین انجام دهید، خرید کنید و یا اینکه آن را به عنوان نوعی سرمایه‌گذاری در نظر بگیرید و خلاصه اینکه راه حلی عالی برای افرادی است که بیشتر فعالیت های خود را به صورت آنلاین انجام می دهند. همین کارکردهای مختلف و استفاده‌های متفاوتی که از آن می‌توانید داشته باشید، شاید مهمترین دلیل و بهترین پاسخ به این سوال باشد که چرا باید با پرفکت مانی و نحوه خرید پرفکت مانی بیشتر آشنا شوید.

خرید پرفکت مانی

پرفکت مانی بر خلاف پول‌های امروزی که عرضه و توزیع آن‌ها در اختیار دولت‌هاست، در کنترل هیچ فرد، گروه و یا سازمان خاصی نیست. افرادی که وارد شبکه پرفکت مانی می‌شوند، باید قوانین مربوط به شبکه را بپذیرند. همکاری و فعالیت گروه‌های مختلف حاضر در پرفکت مانی، موجب تداوم حیات و رشد آن می‌شوند.

از مزایای دیگر خرید پرفکت مانی می توان به موارد ذیل اشاره کرد:

پرفکت مانی، هیچ گونه تحریمی را در قبال ایرانی ها اعمال نکرده و از محبوبیت بالایی در کشور ما برخوردار است. مترجم موجود روی این سایت، به زبان فارسی مجهز است. پرفکت مانی به طور سالانه ۴% به هر حساب سود پرداخت می کند. این امر به دلیل سرمایه گذاری است که این بانک با استفاده از سپرده های موجود انجام می دهد. کارمزد انتقال از یک حساب به حساب دیگر، با توجه به نوع حساب، بین ۰٫۵% تا ۱٫۹۹% (حداقل ۰٫۰۱$) می باشد که از فرستنده کم می شود.

خرید ووچر پرفکت مانی

ووچر پرفکت مانی نوعی کارت شارژ الکترونیکی با تاریخ اعتبار است که به میزان مبلغ مشخصی شارژ می شود. مزیت عمده خرید ووچر پرفکت مانی این است که هم کاربران پرفکت مانی که حساب کاربری دارند و هم کسانی که حساب پرفکت مانی ندارند می توانند از این کارت های شارژ استفاده کنند و به حساب خود و دیگران پول واریز کرده یا برداشت کنند بدون هیچ کارمزدی. برخی دیگر از مزایای خرید ووچر پرفکت مانی عبارتند از :

امکان انتقال وجه به دیگران حتی اگر گیرنده حساب پرفکت مانی نداشته باشد. امکان پرداخت هزینه کالا و خدمات در صورت عدم دسترسی به حساب پرفکت مانی امکان تبدیل ووچر پرفکت مانی به پول نقد وعدم نیاز به حمل وجه نقد در مسافرت امنیت بالای تراکنش ها به دلیل عدم نیاز به ارائه اطلاعات حساب پرفکت مانی به درگاه های پرداخت امکان پرداخت در پذیرنده های پرفکت مانی بدون کارمزد با خرید ووچر پرفکت مانی

خرید پرفکت مانی

خرید وب مانی

وب مانی به طور خلاصه همچون پرفکت مانی از سرویس های پرداخت آنلاین است و شما می توانید با خرید وب مانی تمام تراکنش های مالی خود را در کمترین زمان انجام دهید.

با خرید وب مانی به راحتی می توانید پول بفرستید، بگیرید، خرید کنید یا هر تراکنشی می خواهید انجام دهید. تراکنش های وب مانی دارای امنیت بالا، غیرقابل شناسایی و غیرقابل بازگشت هستند.

در خرید وبمانی، انعطاف پذیری بالایی وجود دارد و به همین دلیل درجهان از محبوبیت بالایی برخوردار است. کارمزد انجام معاملات از طریق خریدوبمانی تنها 8 دهم درصد مبلغ معامله است. برای خرید وب مانی کافی است شما به یک صرافی دیجیتال مطمئن مراجعه کنید و همه چیز را به آنها بسپارید.

خرید پرفکت مانی

دیجی دلار انتخاب صرافی امن

برای خرید و فروش پرفکت مانی، خرید ووچر پرفکت مانی یا خرید وب مانی شما باید بهترین صرافی دیجیتال را انتخاب کنید. یک صرافی آنلاین اول از همه باید مطابق با آخرین استانداردهای وب عمل کند.

علاوه بر این صرافی انتخابی شما باید بستری ایمن و کاملاً بومی باشد که در آن بتوانید بدون نگرانی به خرید و فروش بپردازید. نکته قابل توجه بعدی، قیمت گذاری مناسب صرافی است. با توجه به نکات مذکور ما صرافی دیجی دلار را به شما توصیه می کنیم.

دیجی دلار 24 ساعته فعال است و تیمی کاملاً حرفه ای از شما پشتیبانی می کنند. در سایت digidollar.org دیجی دلار بدون نیاز به استفاده از سیستم های بانکی داخلی می توانید به صورت خودکار اقدام به مبادله پول های الکترونیک و ارزهای دیجیتال خود با کمترین میزان کارمزد نمائید. هدف اصلی این مجموعه بستر سازی درآمد ارزی برای مشتریانش است.

** خبر فوق رپورتاژ آگهی است و پایگاه خبری اقتصادآنلاین هیچ مسوولیتی درباره محتوای این خبر ندارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انفجار حین مهار آتش در مغازه نقاشی خودرو در رشت