سقوط مرگبار وانت به دره و کشف موادمخدر در اخبار کوتاه پلیسی سمنان


سقوط مرگبار وانت به دره و کشف موادمخدر در اخبار کوتاه پلیسی سمنان

سمنان- ایرنا- سقوط مرگبار وانت پیکان به دره و مرگ در دم 4 نفر هم چنین کشف 256 کیلوگرم مواد مخدر، 2 خبر کوتاه پلیسی روز یکشنبه پلیس استان سمنان است.

پایگاه خبری پلیس استان سمنان روز یکشنبه از قول رییس پلیس راه استان از واژگونی یک دستگاه پیکان وانت در محور روستای قالیباف در شهرستان گرمسار و سقوط خودرو به انتهای دره خبرداد و آورد: در ساعت ۱۴:۴۶ روز گذشته گزارشی مبنی بر واژگونی یک دستگاه پیکان وانت در یکی از محورهای فرعی گرمسار به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام شد.

سرهنگ تقی کبیری از اعزام فوری تیم کارشناسان پلیس راه به محل حادثه خبر داد و گفت: در بررسی های صورت گرفته پلیس مشخص شد یک دستگاه پیکان وانت به دلایل نامعلوم از جاده خارج، واژگون شده و به دره سقوط کرده است.

وی با اشاره به حضور عوامل امداد و نیروهای درمانی گفت: به علت شدت ضربه و جراحات وارده متاسفانه ۴ سرنشین خودرو که ۲ مرد و ۲ زن بودند در صحنه جان خود را از دست دادند.

رئیس پلیس راه استان سمنان به انجام اقدامات قانونی و انتقال اجساد متوفیان به سردخانه اشاره کرد و گفت: علت بروز این سانحه مرگبار همچنان در دست بررسی است.

قاچاقچی موادمخدر با ۲۵۶ کیلو تریاک زمین گیر شد

فرمانده انتظامی استان سمنان از اجرای عملیات مشترک با پلیس سیستان و بلوچستان و کشف ۲۵۶ کیلوگرم تریاک از یک دستگاه سمند خبر داد.

سردار عبداله حسنی اظهار داشت: در پی اقدام های اطلاعاتی ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان سمنان سرنخ هایی از انتقال یک محموله مواد در شرق کشور به دست آمد.

وی به انجام هماهنگی های لازم با پلیس سیستان و بلوچستان اشاره و تصریح کرد: با هدایت لحظه به لحظه اطلاعاتی صورت گرفته، خودرو مورد نظر در ورودی ایرانشهر توسط تیم های عملیاتی پلیس مبارزه با موادمخدر این شهرستان شناسایی شد.

به گفته این مقام انتظامی، راننده سمند بدون توجه به دستور ایست ماموران از صحنه فرار می کند که بی درنگ طرح مهار برای توقف خودرو توسط پلیس اجرا می شود.

فرمانده انتظامی سمنان با بیان این که خودرو سمند در تعقیب و گریز پلیس در سطح شهر ایرانشهر متوقف و راننده آن دستگیر می شود خاطرنشان کرد: ماموران در بازرسی از آن یک محموله ۲۵۶ کیلوگرمی تریاک را کشف کردند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس پروفایل شهادت امام علی علیه السلام