17 واحد مسکونی مددجویان بهزیستی خراسان جنوبی افتتاح شد


17 واحد مسکونی مددجویان بهزیستی خراسان جنوبی افتتاح شد

بیرجند - ایرنا - 17 واحد مسکونی معلولان و مددجویان بهزیستی روز یکشنبه همزمان با سراسر کشور در خراسان جنوبی به بهره‌برداری رسید.

آیین واگذاری همزمان ۲ هزار و ۱۰۰ واحد مسکونی به افراد دارای معلولیت و مددجویان زیر پوشش سازمان بهزیستی در سراسر کشور امروز با حضور «وحید قبادی دانا» رییس این سازمان به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد.

سهم استان خراسان جنوبی ۱۷ واحد مسکونی بود که با حضور مدیرکل بهزیستی استان، فرماندار سربیشه و شماری از مسوولان در شهر مرزی درح از توابع شهرستان سربیشه افتتاح شد.

اعتبار هر کدام از این واحدهای مسکونی ۳۸۵ میلیون ریال است که ۳۵۰ میلیون ریال آن توسط بهزیستی و سه میلیون و ۵۰۰ هزار ریال سهم آورده مددجو بوده است.

در این آیین ضمن تحویل کلید به صاحبخانه از فرماندار، رییس اداره بهزیستی شهرستان سربیشه و دست اندرکاران ساخت خانه‌های مددجویان تقدیر شد.

اداره کل بهزیستی خراسان جنوبی از سال ۸۸ (ابتدای شروع نهضت مسکن) تاکنون ۲ هزار و ۱۱۸ واحد مسکونی جز ۱۷ مورد امروز را تحویل توانجویان و مددجویان متقاضی مسکن در استان داده و ۴۲۱ واحد دیگر در حال ساخت است که ۶۰ واحد در هفته دولت امسال افتتاح می‌شود.

۲۱ تا ۲۷ تیرماه هفته بهزیستی است که با شعار «شفافیت، تحول خدمت، ارتقای سلامت اجتماعی در خانواده» گرامی داشته می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان جنوبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی