شان مسئولان خدمتگزاری به مردم است


شان مسئولان خدمتگزاری به مردم است

استاندار فارس با تاکید بر اینکه شان مسئولان در دولت، خدمتگزاری به مردم است و هیچ شأن دیگری برای خود قائل نیستیم، گفت: برای اینکه نقش قانونی مسئولان، اجرایی شود به همراهی و کمک ائمه جمعه نیاز است.

عنایت‎الله رحیمی یکشنبه ٢٢ تیر در جلسه شورای فرهنگ عمومی فارس ضمن تبریک هفته بزرگداشت نماز جمعه، بیان کرد: اکنون حدود ١٠٥ نهاد نماز جمعه اعم از تشییع و سنی در استان فارس داریم.

او بیان کرد: برای ارتباط با ائمه جمعه در سراسر استان، نشستی مجازی با حضور فرمانداران و امامان جمعه در سراسر استان پیش بینی شده است.

استاندار فارس به شاخص‌های ماندگاری امام جمعه‌ها در ذهن مردم اشاره و بیان کرد: امامان جمعه‌ای که استبداد ستیزی، توجه به معنویت و اخلاق، رعایت انصاف در عمل، حق خواهی و حق طلبی را دردستور کار داشتند در ذهن مردم ماندگار شدند.

رحیمی به نقش ائمه جمعه اشاره و بیان کرد: وحدت آفرینی، ایفای انسجام اجتماعی، بصیرت افزایی، روشنگری، مشارکت افزایی و ترویج مباحث فرهنگی و دینی از رویکردهای عملی برجسته این عزیزان است.

استاندار فارس همچنین با بیان اینکه مسئولان از ایفای نقش ائمه جمعه در انتقادات دلگیر نشوند، افزود: اگلایه از دیدن نیمه خالی لیوان و ندیدن زحمات نظام و دولت است وگرنه هر مسئولی پذیرای انتقادات و کاستی‌هاست.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان