آغاز کمپین من هم ماسک می‌زنم در شیراز


آغاز کمپین   من هم ماسک می‌زنم  در شیراز

به دنبال افزایش شمار مبتلایان به کووید19 و فوت شدگان این بیماری در استان فارس و شیراز، کمپین من هم ماسک می‌زنم به همت شورا و شهرداری شیراز، آغاز شد.

صبح یکشنبه ۲۲ تیرماه، با هدف حساس سازی جامعه و افزایش مشارکت مردم برای همراهی در قطع زنجیره انتقال بیماری کووید۱۹، با تصویب شورا و توسط شهرداری، کمپین "من هم ماسک می‌زنم" در شیراز آغاز شد.

به گزارش ایسنا، در این برنامه، بیش از ۲۰۰ نفر در قالب اکپپ‌های ۲ و سه نفره با حضور در نقاط حساس شهر شیراز نظیر مراکز خرید، پاساژها، معابر پرتردد، اماکن عمومی سرپوشیده، فروشگاه‌ها و ... نسبت به تشویق مردم به استفاده از ماسک اقدام خواهند کرد.

در این کمپین، توزیع ماسک به میزان محدود، بین شهروندان نیز دیده شده است.

به گزارش ایسنا، طی دو هفته گذشته، آمار مبتلایان به کرونا ویروس در استان فارس و شیراز، افزایش چشمگیری داشت و منجر به افزایش تعداد تخت‌های بستری و آی سی یو در این شهر شد.

براساس آخرین گزارش‌ها، آمار تعداد فوت شدگان از بیماری کووید ۱۹ نیز که تا قبل از نیمه خرداد، حدود ۱۰۰ نفر بود، طی هفته‌های اخیر به نزدیک ۲۵۰ نفر رسیده است.

به اعتقاد تمام کارشناسان و صاحبنظران علوم پزشکی و بهداشتی، مهمترین و موثرترین راه پیشگیری از ابتلا به کووید۱۹ و قطع زنجیره انتقال، استفاده از ماسک‌های مناسب است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان