فیروزکوه بخاطر لرزش‌های اخیر در حالت آماده‌باش قرار دارد


فیروزکوه بخاطر لرزش‌های اخیر در حالت آماده‌باش قرار دارد

تهران- ایرنا- مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران گفت: شهرستان فیروزکوه که از ساعت 5 صبح تا حوالی ساعت 12 ظهر یکشنبه(امروز) شاهد وقوع 18 زمین لرزه بود، اکنون در حالت آماده باش قرار دارد.

منصور درجاتی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ممکن است این زمین لرزه ها مقدمه زلزله بزرگی باشد اما امیدواریم چنین اتفاقی رخ ندهد.

وی یادآورشد: امیدواریم همین زمین لرزه آخر به بزرگی چهار ریشتر در عمق هفت کیلومتر، زلزله اصلی باشد و پس از آن شاهد هیچ رخداد مشابهی نباشیم.

درجاتی اظهارداشت: این زمین لرزه ها از همان مقطعی که در رودهن به مرکزیت دماوند با شدت ۵.۱ درجه در ۱۹ اردیبهشت امسال رخ داد با فاصله های زمانی و مکانی مختلف در سمنان، قزوین و خوزستان می چرخد و نقاط مختلف این زمین لرزه‌ها را تجربه کرده اند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران در خصوص لزوم اعلام آماده باش در سطح استان، گفت: پس از زلزله ۵.۱ ریشتری اردیبهشت ماه امسال، همه مسئولان مکلفند که به گوش باشند اما در حالت آماده باش که شرایط خاص خود را می طلبد قرار ندارند.

وی با بیان اینکه نیروهای خدمات رسانی و امدادی همواره در حالت آماده باش هستند، اعلام کرد: پس از زمین لرزه های روز جاری، در فیروزکوه خسارت نداشتیم، اما تمهیدات لازم که باید انجام و تصمیم های ضروری اتخاذ شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا