تشکیل کمیته‌های 22 گانه کنگره ملی شهدای لرستان


تشکیل کمیته‌های 22 گانه کنگره ملی شهدای لرستان

استاندار لرستان از تشکیل کمیته‌های بیست و دوگانه کنگره ملی شش هزار و 300 شهید سرافراز استان خبر داد.

تشکیل کمیته‌های 22 گانه کنگره ملی شهدای لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، به‌ نقل‌ از روابط عمومی استانداری، سیدموسی خادمی، استاندار امروز، 22 تیرماه با اشاره به آغاز فعالیت کنگره ملی شهدای استان، گفت: فعالیت دومین کنگره ملی شش هزار و ۳۰۰ شهید سرافراز استان طی هفته گذشته با برگزاری یک نشست رسماً آغاز شده است.

وی افزود: استان لرستان بعد از گیلان و کرمان، سومین استان میزبان کنگره ملی شهدا خواهد بود. این کنگره سال آینده در خرم‌آباد برگزار می‌شود که در این راستا بیست و دو کمیته در زیرمجموعه دبیرخانه آن تشکیل شده است.

استاندار لرستان با بیان این‌که شهدا به برگزاری کنگره نیازی ندارند و این ما هستیم که با برگزاری این کنگره به‌منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و زنده نگه‌داشتن یاد شهدا و ادامه مسیر، نیازمند توجه و عنایت خاص شهدا هستیم، افتخار برگزاری کنگره ملی شهدای لرستان را توفیق بزرگی دانست که نصیب همه مدیران اجرایی استان شده و می‌تواند منشأ اثرات، خیرات و برکات ارزشمندی شود.

خادمی برگزاری این کنگره را مسئولیتی سنگین و بلندمدت دانست و گفت: لازم است برای انجام این کار آمادگی لازم را در کمیته‌های ۲۲ گانه فراهم کرد که این امر نیازمند برنامه‌ریزی جدی و اصولی است.

‌وی با یادآوری این‌که رؤسا و اعضای کمیته‌ها مشخص شده و این کمیته‌ها زیر نظر ستاد و شورای سیاست‌گذاری فعالیت خواهند داشت، ابراز امیدواری کرد: همه دستگاه‌های اجرایی علاوه‌بر وظایف ذاتی که بر عهده دارند در رابطه‌ با ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به‌طور ویژه وارد عمل شوند تا بتوانیم کنگره‌ای در خور شأن شهدای لرستان و متناسب با نقش استان لرستان در دفاع مقدس را به بهترین شکل ممکن برگزار کنیم.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان