موشک‌های مقاومت قادرند کل ساختمان‌های تل‌آویو را تخریب کنند


موشک‌های مقاومت قادرند کل ساختمان‌های تل‌آویو را تخریب کنند

یک روزنامه صهیونیستی «یدیعوت احرونوت» اذعان کرد که گروه‌های مقاومت و حزب‌الله لبنان، موشک‌های دقیق و دوربردی دارند که می‌تواند تمام ساختما‌ن‌های تل‌آویو را نابود کند.  

موشک‌های مقاومت قادرند کل ساختمان‌های تل‌آویو را تخریب کنند

به گزارش ایکنا؛‌ به نقل از «شهاب نیوز»، روزنامه اسرائیلی یدیعوت احرونوت نوشت: گروه‌های مقاومت نوار غزه و حزب‌الله لبنان از موشک‌های بسیار دقیق و دوربردی برخوردارند که کلاهک‌هایی با وزن صدها کیلوگرم مواد منفجره را حمل می‌کنند.

این روزنامه اعتراف کرد که موشک‌های مقاومت قادرند همه ساختمان‌ها و برج‌های آپارتمانی شهر تل‌آویو را به کلی تخریب سازند.

«یوسی بنتو» فرمانده یکی از گردان‌های ارتش رژیم صهیونیستی در این باره گفت: ما به تازگی یک مانور بزرگ اجرا کردیم که تا کنون در تاریخ ارتش اسرائیل چنین مانوری اجرا نشده بود. در این مانور 500 نیروی نظامی با بالگردها و هواپیماهای نظامی به منطقه مانور انتقال داده شدند.

وی افزود: این مانور صحنه اصابت دو ساختمان مسکونی در شهر تل‌آویو را که به وسیله موشک‌های دقیق مقاومت هدف قرار گرفته‌اند و به شدت تخریب شده‌اند؛ شبیه‌سازی می‌کند.

روزنامه یدیعوت احرونوت افزود: مانور مذکور کشتارها و تخریب‌هایی را که به وسیله موشک‌های دقیق مقاومت با کلاهک‌هایی حامل صدها کیلوگرم مواد منفجره که اکنون در نوار غزه و لبنان موجود است، شبیه‌سازی کرده است.

دو هفته گذشته گردان‌های عزالدین القسام، شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس)، برای بهبود توان نظامی خود موشک‌های آزمایشی خود را از نوار غزه به سمت دریا پرتاب کرد. دستگاه‌های امنیتی اسرائیل بر این باورند که پرتاب این موشک‌های آزمایشی با هدف بالا بردن قدرت و توان نظامی مقاومت و بهبود برد موشک‌‌ها انجام می‌شود.
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کاردستی چرخه آب کلاس اول