تعقیب و گریز سارق حرفه ای در بازار تهران


تعقیب و گریز سارق حرفه ای در بازار تهران

حوادث رکنا: دزد مغازه ها که قصد فرار با گاوصندوق یک مغازه را داشت در تعقیب و گریز پلیسی زمینگیر شد.

به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ دوستعلی جلیلیان سرکلانتر هفتم پایتخت گفت: ساعت 15 دقیقه بامداد رو 21 تیر ماه ماموران کلانتری 113 بازار هنگام گشت زنی در محدوده خیابان خیام، با توقف یک دستگاه خودری وانت در جلوی مغازه مواجه شدند و پس از مدتی مراقبت مشاهده کردند مردی حدودا 40 ساله در حالی که یک دستگاه گاو صندوق را حمل می کرد از داخل مغازه ای خارج شد.

این سارق گاوصندوق مغازه را سرقت کرده بود

وی با بیان اینکه این مرد به محض مشاهده ماموران کلانتری با رها کردن گاو صندوق از محل گریخت، گفت: ماموران کلانتری بلافاصله به تعقیب این مرد پرداختند و موفق شدند پس از مدت کوتاهی تعقیب و گریز وی را دستگیر کنند.

سرکلانتر هفتم گفت: با دستگیری متهم و انتقال وی به درب مغازه مشخص شد که متهم با تخریب قفل مغازه علاوه بر سرقت گاو صندوق تعدادی از اموال مغازه شامل: 99 جفت دستکش ورزشی ،11 عدد شلوار ، 188 عدد تی شرت را سرقت و به داخل خودروی وانت انتقال داده است.

وی تصریح کرد: متهم همراه اموال کشف شده به کلانتری انتقال و با دعوت مالک مغازه اموال سرقتی طی صورتجلسه ای به وی تحویل داده شد.

این مقام پلیسی با بیان اینکه متهم به 15 فقره سرقت از مغازه های بازار و اطراف بازار اعتراف کرده است، ادامه داد: متهم اظهار داشت اموال سرقتی را به افراد عبوری فروخته است.

سرهنگ جلیلیان تصریح کرد: تحقیقات پلیسی برای کشف جزئیات پرونده ادامه دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا