توقیف 94 دستگاه خودرو و موتورسیکلت در تفرجگاه های کرمان


توقیف 94 دستگاه خودرو و موتورسیکلت در تفرجگاه های کرمان

کرمان - ایرنا - سرپرست پلیس امنیت عمومی استان کرمان از توقیف 94 دستگاه خودرو و موتورسیکلت متخلف در اجرای طرح پاکسازی تفرجگاه‌ها در این استان خبر داد.

سرهنگ محمود پارسا روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در اجرای این طرح ماموران موفق شدند ۱۸ دستگاه موتورسیکلت و ۷۶ دستگاه خودرو متخلف را توقیف و ۹ نفر از کسانی که در تفرجگاه‌ها برای شهروندان ایجاد مزاحمت می کردند دستگیر کنند.

وی ادامه داد: در طرح پاکسازی تفرجگاه‌ها همچنین ۴۹ دستگاه خودرو که با ایجاد آلودگی صوتی برای دیگران مزاحمت ایجاد می کردند نیز توقیف و روانه پارکینگ شدند.
سرپرست پلیس امنیت عمومی استان کرماناظهارداشت: با توجه به قرار گرفتن در فصل تابستان و افزایش حضور بیشتر مردم در پارک ها و تفرجگاه ها و مراکز تفریحی ، متأسفانه عده ای از عناصر نابه هنجار و مخل آسایش عمومی و گاها اراذل و اوباش ، اقدام به تحرکات خشونت آمیز و نزاع و قدرت نمایی در انظار عموم کرده و سبب برهم خوردن آرامش و آسایش مردم در تفرجگاه ها و بوستان ها شده و با ایجاد جو رعب و وحشت در بین افراد جامعه می شوند .
سرهنگ پارسا ادامه داد: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در پارک‌ها و تفرجگاه‌ها با به ‌کارگیری حداکثری از نیروهای عملیاتی به اجرا گذاشته شد و مأموران پس از شناسایی مناطق هدف و کسب اخبار و اطلاعات و پیش بینی‌های لازم در قالب گروه‌های عملیاتی با همکاری دیگر نیروها در ساعت مقرر به صورت همزمان به مناطق از پیش تعیین شده وارد و اقدام به اجرای طرح های مختلف امنیت اجتماعی کرده که بی شک مهم‌ترین رهاورد آن، فراهم شدن امنیت و آرامش برای خانواده‌ها در پارک ها و تفرجگاه ها خواهد بود.
وی در پایان با تاکید بر اینکه اماکن تفریحی و عمومی جای عرض اندام مجرمان و هنجارشکنان نیست، گفت: با هرگونه اقدامی که امنیت اجتماعی را مختل کند،مقتدرانه برخورد خواهد شد و امید است مردم عزیز نیز پلیس را در اجرای موفقیت آمیز ماموریت های محوله و همچنین برقراری امنیت پایدار یاری کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | ماجرای پخش شدن عکس‌های نعیمه نظام دوست در ویلای کردان؛ غافلگیر شدن خانم بازیگر...