توانایی تأمین مواد اولیه پیشرفته‌ هوا و فضا را داریم


توانایی تأمین مواد اولیه پیشرفته‌ هوا و فضا را داریم

مدیر عامل یک شرکت دانش‌بنیان عضو پارک علم و فناوری خراسان گفت: هم اکنون توانایی تأمین مواد اولیه پیشرفته‌ هوا و فضا و صنایع مختلف را داریم و محصولات این شرکت در زمینه ‌خوردگی در صنایع پتروشیمی، نفت و لوله‌های فلزی کاربرد دارد.

ستاره مالکی، مدیرعامل یک شرکت‌ دانش بنیان عضو مرکز رشد انرژی پارک علم و فناوری خراسان گفت: این شرکت دانش بنیان فعالیت خود را در سال ۹۴ آغاز کرد و با توجه به میزان تقاضای صنایع مختلف داخلی از فرآورده‌های کامپوزیتی و جایگاه ویژه این محصولات در صنایع مختلف که شامل رشته‌پیچی، پالتروژن، لایه‌گذاری ‌دستی، ترمیم خطوط انتقال، عایق حرارتی، محافظت از سطوح مختلف صنعتی و… است، تولیدات متنوع خود در این امر را افزایش داده است.

وی اظهار کرد: این شرکت در خصوص مشاوره، طراحی و اجرای پروژه‌های تولیدی فعالیت‌های خود را گسترش داده است، به‌گونه‌ای که هم اکنون توانایی تأمین مواد اولیه پیشرفته‌ هوا و فضا و صنایع مختلف را نیز دارد. همچنین محصولات شرکت در زمینه ‌خوردگی در صنایع پتروشیمی، نفت و لوله‌های فلزی کاربرد دارد.

مالکی ادامه داد: نمونه دیگری از فعالیت این شرکت دانش بنیان در زمینه طراحی عایق مناسب با توجه به شرایط کاری و دما، نمونه‌سازی، تحلیل نرم‌افزاری و تولید انبوه است، شرکت دارای حدود ۳۵ نفر پرسنل است. بیشتر مشتریان ما صنایع پتروشیمی، نفت و گاز هستند و محصولاتی هم به کشور عراق صادر کرده ایم؛ پارک علم ‌و فناوری خراسان حمایت‌های فراوانی داشته و در سال ۹۵ توانستیم مجوز دانش‌بنیان را برای محصولات خود کسب کنیم.

به گزارش روابط عمومی پارک علم ‌و فناوری خراسان، مدیرعامل این شرکت‌ دانش بنیان گفت: در سال گذشته ظرفیت خط تولید شرکت را به بیش از دو برابر افزایش دادیم. در سال جدید برای ایجاد مجموعه جدید و بزرگ‌تر قراردادهایی بسته‌ایم و قصد داریم محصولات بیشتری را به خط تولید اضافه کنیم، همچنین توانستیم آزمایشگاه مجهزتر و بزرگ‌تری را راه‌اندازی کنیم.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟