تشییع نمادین دومین شهید مدافع سلامت در اصفهان


تشییع نمادین دومین شهید مدافع سلامت در اصفهان

مراسم تشییع نمادین پیکر دکتر سید محمد موسوی، پزشک مدافع سلامت در اصفهان، فردا صبح (دوشنبه_23 تیرماه) در اصفهان برگزار می شود.

مراسم تشییع این پزشک مدافع سلامت از ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه تا ۹ صبح در ضلع شمالی بیمارستان الزهرا(س) برگزار شده و سپس در گلستان شهدای اصفهان خاکسپاری می شود.

دکتر سید محمد موسوی، متخصص اطفال بیمارستان حضرت زهرا (س) بود که روز گذشته بر اثر ابتلا به کرونا درگذشت و به جمع شهدای مدافع سلامت پیوست.

این پزشک متخصص سابقه فعالیت به عنوان مدیر شبکه بهداشت و درمان اردستان، رییس بیمارستان کاشانی، مدیر درمان استان، معاون درمان بیمارستان امین، پزشک متخصص اطفال بیمارستان های امین و زینبیه، پزشک متخصص خیریه های زهرای مرضیه و خیریه دولت آباد، بیمارستان حضرت زهرا زینبیه و مجتمع خیریه حضرت امام رضا(ع) دولت آباد را در سوابق کاری خود دارد.

دکتر موسوی در تاریخ ۱۰ تیر ماه به علت ویزیت تخصصی بیماران در بیمارستان حضرت زهرا (س) زینبیه به بیماری کووید۱۹ مبتلا شد و سرانجام در سن ۵۹ سالگی بر اثر ابتلا به این بیماری درگذشت.

دکتر مجید فرهاد و سعید حقیقی از دیگر شهدای مدافع سلامت استان بودند که در ماه‌های گذشته بر اثر کرونا جان باختند و به فیض شهادت نائل شدند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اصفهان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دومین جلسه مجازی آمریکا و اسرائیل درباره حمله به رفح